הופעות חיות של מוזיקה הודית בפסטיבל הודו בישראל

ככל הנראה לא היתה לכם עדיין הזדמנות לראות את הרכב הפיוז’ן המרתק מריגיה המוכר מזה עשור בכל בהודו ובאירופה, אך עדיין לא ידוע לישראלים רבים.

 

החודש, נוחת ההרכב בארץ לראשונה, ל-2 הופעות חד פעמיות בנמל תל אביב וירושלים,    וזאת ההזדמנות שלנו לראות אותם בהופעה חיה.

ההרכב, שמופיע ברחבי העולם מזה עשור, משלב מוסיקה הודית קלאסית ועממית לתוך מוסיקת עולם בעלת השפעות של גאז’, רוק, פאנק ולטיני.
יצירותיהם המחשמלות הפכו בחלקן ללהיטים גדולים בהודו ובעולם המערבי וזיכו אותם, לראשונה עבור להקה שמקורה בהודו, ב-5 כוכבים בעיתונות בסקוטלנד ואנגליה, וכמו כן בפרסים מוסיקלים רבים אחרים.
גם כלי הנגינה על הבמה מעידים על הפיוז’ן – כלים הודים מסורתיים לצד תופים, גיטרות חשמליות וכלים אלקטרונים מערביים, המתופעלים על ידי מוסיקאים מחוננים ופורצי דרך שהעזו לעבד מחדש את המקבצים ההודים המסורתיים.

  
עכשיו, מגיעים מריגיה סופסוף לישראל לאחר מאמצים במסגרת אירועי פסטיבל הודו בישראל, בחסות שגרירות הודו בישראל ובהפקת חברת הענק Teamwork.
2 ההופעות יתקיימו בתאריכים 22,23 במאי 2011.

 

מיוחד לגולשי hodu.co.il  – כרטיסים ב-89 ש"ח בלבד! במקום 119 ש"ח, להופעת מריגיה בנמל תל אביב ב- 23.5.2011 (עד גמר המלאי).

 

שימו לב !!!  הודו סי או אי אל, בשיתוף עם בית הקונפדרציה בירושלים, מחלק לגולשים הזמנות זוגיות בשווי 200 ש"ח בחינם למופעים של מריגיה וזילה חאן (ראו למטה) בירושלים. 

 

פרטים נוספים כאן

לחצו כאן לטעימה מהופעה של מריגיה בניוזילנד

לחצו כאן לעמוד המייספייס של מריגיה

פרטים באתר הפסטיבל

 

 

זילה חאן הזמרת בסופית המובילה בעולם

הופעה נדירה נוספת שבה יש לנו הזדמנות לצפות – היא של זילה חאן – Zila Khan

מן הזמרות הידועות ביותר בהודו.  זילה היא בת למשפחה סוּפית בעלת מסורת מוסיקלית עשירה. אביה, נגן הסיטאר אוסטד וילאיאט חאן, הוא מענקי המוסיקה ההודית של ימינו, והשפעותיהם של בני משפחתה האחרים העניקו לשירתה גוון ייחודי.      זילה חאן נודעה בזכות השליטה המרשימה שלה במגוון מסורות קוליות – הודיות קלאסיות, פרסיות וערביות. קולה המיוחד אינו נסמך על עוצמת הביצוע הפשוטה, אלא מדגיש את ההיבטים הרוחניים העמוקים שבמוסיקה הקלאסית ההודית, ומוביל להבנה עמוקה של מסורותיה הקוליות. וכל מבע ונשימה בשירתה משקפים את הקסם של ההווה – ולצדו את המבט הנוסטלגי.
 

שימו לב !!!  הודו סי או אי אל, בשיתוף עם בית הקונפדרציה בירושלים, מחלק לגולשים הזמנות זוגיות בשווי 200 ש"ח בחינם למופעים של מריגיה וזילה חאן בירושלים.

פרטים נוספים כאן

לחצו כאן לטעימה מהופעה של זילה חאן

פרטים על המופע באתר הפסטיבל