הנחיות לאיסוף כרטיס סים – להדפיס ולשמור

 

ברכות על רכישת כרטיס הסים ההודי שלך!

יש להדפיס דף זה ולהביאו איתך לטיסה בצירוף תמונת פספורט אחת.

 

להלן הוראות לאיסוף והפעלת כרטיס הסים בשדה התעופה בדלהי לאחר נחיתתך.   פתיחת מספר טלפון הודי לתייר והפעלתו אינה תהליך מיידי ויש להקפיד למלא אחר ההוראות בדיוק.

היכן לאסוף את הכרטיס?

איסוף כרטיס הסים מתבצע בדלפק חברת הסלולר הענקית AIRTEL.  דלפק זה נמצא בשדה התעופה.  לאחר איסוף המזוודות תצאו למיתחם האחרון בשדה,  לפני היציאה החוצה.  

הדלפק נמצא צמוד לשער 4.  שימו לב כי בהודו לאחר שיצאת משדה התעופה לא תוכלו לחזור פנימה.  לכן יש להקפיד להגיע לדלפק לאיסוף כרטיס הסים לפני היציאה מדלתות הטרמינל.

תמונת הדלפק:

 

 

 

פעולות בדלפק: 

כאשר תגיעו לדלפק AIRTEL יש להציג דף זה,  את הדרכון, ולתת תמונת פספורט אחת. עובדי הדלפק יחתימו אתכם על טופס פתיחת מספר טלפון,  יקחו את התמונה ויצלמו את דרכונכם.   

שימו לב:  ייתכן ויבקשו מכם למלא שדות מסויימים בדף כגון שם האב וכתובת מקומית בהודו.  יש למלא את השדות הללו ולזכור מהי הכתובת שנתתם. זה יכול להיות למשל מלון כלשהוא או גסט האוס. במידה ואינכם יודעים אתם יכולים לציין את שכונת paharganj רחוב main bazaar. אלו הם נהלים בירוקרטים הודים שעלינו למלא. זיכרו את הפרטים שרשמתם מכיוון שבשיחת הפעלת הכרטיס ייתכן ותידרשו לשם זיהוי לנקוב בערכים שמילאתם בשדות אלו. מומלץ לצלם את הדף שמילאתם לפני שפקיד החברה לוקח אותו.      

חשוב:  תוקף המספר שלכם לתיירים הוא על פי ברירת מחדל 3 חודשים. במידה ואתם מטיילים יותר מ-3 חודשים בהודו – הראו את תוקף הויזה לפקיד וודאו איתו כי הוא מאריך את תוקף המספר שלכם לעד 6 חודשים בהתאם לתוקף הויזה שלכם.

בעת קבלתכם את כרטיס הסים – הכניסו אותו לטלפון שלכם – ניתן להיעזר בפקיד. שימרו את כרטיס הסים הישראלי שלכם היטב ליום שבו תחזרו לארץ.

הפעלת הכרטיס – activation
לאחר כשעה או פרק זמן כלשהוא שינחה אתכם פקיד החברה  יש לבצע הפעלה למספר הטלפון שלכם. יש לבצע את ההפעלה בטרם היציאה מדלהי.    

להפעלה – יש לחייג למספר 59059.  תענו במענה אנושי ותפעילו את המספר שלכם. ייתכן שלשם זיהוי ישאלו אתכם מהם שדות שם האב וכתובת מגורים מקומית שמילאתם.   זהו – המספר ההודי שלכם פעיל!

תמיכה
במידה והגלישה באינטרנט לא פועלת,  יש לכבות את המכשיר ולהדליק שוב.
לתמיכה  טכנית ניתן להתקשר לשירות לקוחות AIRTEL במספר 121.

טעינה חוזרת של הכרטיס
השימוש של רוב הלקוחות ההודים וככל הנראה כל התיירים בהודו הוא בשיטה נטענת prepaid.  הכרטיס שלכם נטען ליתרת שיחות לחוד ויתרת אינטרנט לחוד,  המספיקה ל-G1 גלישה. בסיום כל שיחת טלפון או הורדת data תקבלו הודעה על 2 היתרות שלכם.   

ניתן לטעון את הכרטיס בחנויות הנותנות שירות טעינה ל-AIRTEL ברחבי הודו.  יש לציין כי המספר הופעל בדלהי. 

אי איסוף כרטיס
כרטיס שלא ייאסף תוך 60 יום מרגע הזמנתו – יבוטל ולא יתבצע החזר.

איכות ורוחב הקליטה
הודו היא מקום גדול מאוד.  זהו הכרטיס המתקדם ביותר בחברה הנפוצה ביותר וברוב המקרים תהיה קליטה. הכרטיס יקלוט באזורים שבהם חברת   AIRTEL קולטת ובעלת תשתית אנטנות,  וזה ברוב רחבי הודו. יש לזכור כי באזורים נידחים יותר בהודו ובמקומות מסויימים ייתכן ולא תהיה קליטה.  כמו כן מהירות האינטרנט בטכנולוגית 3G מתאפשרת ביותר ויותר מקומות בהודו ממש באופן דינמי בשנים אלו אך במקרים אחרים תיתכן קליטה איטית בטכנולוגית2G  או אי קליטת אינטרנט בכלל

ווטסאפ – המלצתנו

בעת החלפת כרטיס סים בטלפון,  תוכנת ווטסאפ שואלת אותך בהפעלה הראשונה בלבד,  האם אתה מעוניין לרשום את עצמך תחת המספר החדש. אנו ממליצים להקיש NO בכדי להישאר עם אותו חשבון הווטסאפ שלכם ללא קשר למספר הטלפון שלך ולספק ולמדינה שהמכשיר מקבל מהם שירות כרגע. 

 

לפרטים נוספים יש לקרוא שאלות ותשובות לגבי כרטיס הסים.   כמו כן הדף הראשי המסביר את תנאי ותעריפי חבילת הסים המותאמת לישראלים – זוהי חבילת הסים הראשונה בהודו הנמכרת ומיועדת לתיירים בתעריפים מוזלים ותנאים יציבים.  

 

בהצלחה וטיול מהנה!

צוות hodu.co.il