כרטיס סים – שאלות ותשובות ותנאי רכישה

בהודו אתם רוצים לדבר עם מספר טלפון הודי אמיתי, ולא בשום שיטה אחרת!

תנו ל-hodu.co.il לסדר לכם את הכרטיס ותחסכו כאב ראש.  היחידים בארץ שמסדרים לך סים הודי אמיתי.
 

מייל sim@hodu.co.il  / ווטאספ בעברית 91-9667414576+ 

 

 

פירוט החבילה:

  • 1 ג'יגה ליום אינטרנט!  חדש
  • שיחות חינם בתוך הודו לא מוגבל
  • 100 סמסים ליום
  • שיחות נכנסות חינם מישראל
  • שיחות יוצאות לישראל 70 אג' לדקה
  • כל האזורים בהודו מחיר אחיד roaming 0
    מחיר כמו של הודי ללא תחרות
    להזמנת סים לחץ כאן

השאר פרטים ונציג יחזור אליך

שם*       

טלפון*   

אימייל   

              

פנה אלינו בווטאספ בעברית 
91-9667414576+

 

 

כל השאלות והתשובות!

כדי לראות את התשובות – יש ללחוץ  על השאלה בה בחרתם.

 

* במה שונה מספר הודי ממספר ישראלי?

בהודו הכרטיס נטען מראש, בעל 2 יתרות – אינטרנט ושיחות.   ההפעלה והשימוש בהודו מצריכים הבנה בכדי לא לבזבז כסף סתם.    למשל – מי שמוריד וידאו חופשי בהודו מהרשת, עלול לגמור את חבילת האינטרנט שלו!  קיראו בעיון את המדריך בעברית שכתבו מטיילים ותיקים בהודו.

כיצד מחליפים כרטיס סים ישראלי לכרטיס הודי?

רק הצוות שלנו בדלפק יעשה לכם את ההחלפה.  שימרו את הסים הישראלי היטב ליום שבו תחזרו לארץ.  כאשר תחזרו תכניסו אותו בחזרה למכשיר. הצוות ילמד אתכם כיצד עושים זאת.

איך אני יודע איזה סוג כרטיס מתאים למכשיר שלי?

לכל מכשיר מתאים גודל אחר של סים (רגיל/מיקרו/ננו).  הצוות שלנו במקום דואג לתת לך כרטיס שתואם בגודל למכשיר שלך ואף מלמד אותך איך מכניסים!   התאמה לכל המכשירים!

האם כאשר אני מטייל בהודו עם כרטיס סים הודי אני יכול להקפיא את החבילה בישראל?

בהחלט.  אין לך צורך במספר הישראלי שלך כאשר אתה בהודו,  כל עוד יש לך כרטיס סים מקומי. הטיפ שלנו חוסך למטיילים מאות שקלים!!! hodu.co.il חוסך לכם כסף. 

האם כאשר הקפאתי חבילה ישראלית / הוצאתי את הסים הישראלי – נמחק לי ספר הכתובות בטלפון?

לא.   ספר הכתובות תמיד נשאר.  מה שכן – יכול להיות שהחיוג לא יתבצע כהלכה עד שתחזרו לארץ, מכיוון שאין קידומת מתאימה למספר שבספר כאשר אתה במדינה אחרת עם מספר טלפון אחר.   

האם הווטסאפ שלי משתנה בהודו עם סים הודי?

לא.   הווטאספ יישאר לך אותו דבר, ומי שמדבר איתך אולי לא ידע כלל שאתה בהודו…   מה שכן,  קרא בעיון את המדריך שלנו אותו מקבלים ביחד עם הסים כדי למנוע מצב שווטאספ מחליף לך מספר. 

האם כאשר הקפאתי חבילה ישראלית / הוצאתי את הסים הישראלי – לא אוכל להתקשר לישראל או לקבל שיחות טלפון מישראל?

לא. אתה יכול להתקשר ולקבל טלפונים מישראל.  רק שעכשיו אתה הודי ויש לך מס טלפון אחר… 

הציעו לי לקנות כרטיס סים מיוחד בחנויות למטיילים. מה זה?

זהו אינו כרטיס סים הודי אמיתי,  אלא כרטיס סים בינלאומי כלשהוא שהינו תחת מדינה אחרת (למשל: אסטוניה).   השימוש בו יקר יותר ולא משתלם כמו מספר הודי אמיתי.

האם הכרטיס קולט בכל רחבי הודו?

כן,  הכרטיס שלנו בעל הכיסוי הרחב ביותר בהודו.    הטכנולוגיה בהודו כיום 4G/3G/2G תלוי באזור.  עם זאת שימו לב כי יש אזורים בהודו שבהם אין קליטה לאף אחד לדוגמת אנדמן,  לאדאק,  ספיטי וכולי.   גם ברישיקש באזור היי-בנק.  

איך מחייבים אותי?

לא מחייבים אותך,  ואין כרטיס אשראי.  הטלפון ההודי הוא נטען בסכום שאתה בוחר (prepaid) באופן דומה לטוק מן מהארץ. 

איך אני יודע כמה כסף נשאר לי על הסים?

במדריך שלנו מוסבר בדיוק איך בודקים בכל רגע שתרצה,  את יתרת השיחות ויתרת הגלישה שלך לאותו יום.

מהם התעריפים?

החבילה שאנחנו מסדירים הינה הטובה ביותר בהודו גם כן.   גלישה 1 ג'יגה ליום!! שיחות מקומיות חינם!  שיחות נכנסות מישראל חינם.   תעריף אחיד לכל האזורים בהודו ו-roaming 0. שיחה לישראל 70 אג' לדקה אין מתחרים!  

איך אני טוען את הכרטיס שלי?

כאשר אתה רוכש את הכרטיס, אתה מקבל אותו כבר טעון.  במידה ותרצה לטעון עוד או שהטיול שלך ארוך תוכל לעשות זאת בכל חנות מכולת בהודו.   מוסבר במדריך.    

האם כאשר אקבל את הכרטיס מיד אוכל להתחיל לדבר?

בהודו לא ניתן להתחיל מיד,  זה יקח עד 24 שעות.  אנו מנסים לקצר תהליך זה ככל הניתן.

האם אפשר לבחור ביתרת טעינה ראשונית אחרת שאינה 55 שח?

לא.  החבילה שתוארה הינה אחידה לכל התיירים בהודו.  

השתמשתי תקופה מסויימת במכשיר ואני לפתע לא יכול להוציא שיחות / לגלוש. מדוע?

ככל הנראה הסתיימו לך היתרות.  בדוק יתרות ובמידה ונדרש ושהותך בהודו מתארכת – טען מחדש. יש להקפיד על חידוש החבילה לאחר כל 28 יום בהודו – עלות משוערת 25 שח בכל חנות בהודו!  מי שלא יעשה זאת הכרטיס יאבד תוקף.  

האם אפשר לטעון דרך האינטרנט?

הטעינה שמטיילים עושים כרגע הינה ברחוב בכל חנות מכולת הודית. בימים אלו 2018 נכנסות להודו אפליקציות טעינה דרך האינטרנט,   אנו נעדכן בקרוב.   אתם מוזמנים לבדוק באופן עצמאי בהודו האם תוכלו לעשות את זה שם.    אתם בעלי סים הודי ויכולים לקבל שירות בכל מקום.

האם אפשר לטעון דרככם?

לא.

האם אפשר לחבר את הטלפון לכרטיס האשראי שלי, ולפי כמות השימוש שלי ירד לי חיוב?

לא. 

האם אפשר לטעון ברחוב רק את יתרת האינטרנט או רק את יתרת השיחות?

בהחלט.  טעינות אלו שונות,  ונעשות שתיהן אצל פקיד הטעינה בדוכני הרחוב.  אתם יכולים לבחור רק אחת מהן או את שתיהן.

מה קורה במידה ויש תקלות כלשהן מאוחר יותר בכרטיס?

היש לפנות לחברת השירות ההודית, שכן אתם לקוחות שלה.    השירות שלנו מסייע לכם לקבל סים,  להפעילו,  ללמוד כיצד להשתמש בו ולהפוך ללקוחות חברת סלולר הודית. 

איך ההורים מתקשרים אלי?  והאם אני משלם על השיחות הנכנסות או רק הם?

כבמדריך שלנו מוסבר איך להתקשר לישראל, ואיך מתקשרים אליכם מישראל.  הקידומת של הודו הינה 91, הקידומת של ישראל 972 ומוזכרים שם טיפים נוספים לגבי התקשרות. 

איך מוציאים שיחות לישראל?

יש לחייג '+' (הסימן פלוס), לאחר מכן 972 ולאחר מכן את המספר בישראל ללא 0 בהתחלה.
כדי לחייג פלוס בטלפונים רבים יש ללחוץ לחיצה ארוכה על 0.

האם הכרטיס עובד גם בנפאל?

לא.  נפאל היא מדינה אחרת ואינה שייכת להודו.

איפה אני אוסף את הכרטיס?

איסוף הכרטיס והרכבתו לטלפון מבוצע בדלפק שלנו בשדה התעופה בהודו הפועל 24 שעות.   לאחר ההזמנה תקבלו מייל מפורט ובו הוראות איסוף ותמונת הדלפק.   עליכם להדפיס את המייל הזה ולהביאום לטיסה לשם איסוף הסים.

באילו מקומות בהודו ניתן לאסוף את הסים

בשדה התעופה בדלהי, ובשדה התעופה במומבאי.   יש לציין לנציג שלנו בעת הרכישה באיזה מקום אתם מעוניינים לרכוש.  

אני עוצר בדלהי/מומבאי רק לקונקשן – האם אפשר לאסוף את הכרטיס בתוך שדה התעופה?

כן.  הדלפק נמצא בתוך שדה התעופה בדלהי ואפשר לאסוף את הכרטיס לפני שממשיכים לטיסת ההמשך.

האם אפשר לקבל את הכרטיס בארץ?

לא.  הכרטיס מונפק בהודו ומחולק בהודו. הוא יהיה מוכן תחת שמכם כאשר אתם נוחתים.

כמה זמן לפני הנסיעה עלי להזמין את הכרטיס?

עד כ-24 שעות לפני הנסיעה.   במקרים דחופים יותר בידקו עם צוות האתר במייל sim@hodu.co.il האם אפשר לבצע עבורכם הנפקת כרטיס דחופה.  רישמו בנושא המייל "דחוף". 

איך אני מקבל תמיכה טכנית במידה ויש לי בעיות?

כאשר תאספו את כרטיס הסים,  תקבלו מדריך ובו הוראות איסוף, הפעלה ושימוש.  במדריך זה שאלות ותשובות טכניות לגבי הפעלה,  כולל בעיות נפוצות בהפעלה והפתרון להן. מדריך זה מתבסס על נסיון מטיילים ויש לקרוא אותו בעיון.    כמו כן ניתן לפנות למוקדי התמיכה של חברת הסלולר ההודית כפי שמפורטים במדריך, או לווטאספ שלנו. 

לכמה זמן תקף המספר שלי?

על פי נהלי ממשלת הודו תיירים אינם יכולים להחזיק באופן קבוע כרטיס, אלא רק לפי אורך הויזה שלהם.   מדי 28 יום עליך לעדכן את החבילה בעלות 25 שח לערך בכל חנות מכולת בהודו.  מי שלא יעדכן לאחר 28 יום – יפוג תוקף הכרטיס שלו והדבר על אחריותכם.  זאת על פי נהלי חברות הסלולר בהודו.  יש להציג דרכון וויזת תייר. 

האם אפשר להעביר כרטיס סים למישהו אחר?

אפשר כמובן, אך לא תוכלו לשנות את שם בעל הכרטיס,  או להאריך.  

האם אפשר להשתמש בבכרטיס הסים שלי בטיולים נוספים בהודו בעתיד?

תשובה: על פי נהלי ממשלת הודו תיירים אינם יכולים להחזיק באופן קבוע כרטיס, אלא רק לפי אורך הויזה שלהם. לכן הסבירות להשתמש בכרטיס בטיול נוסף היא נמוכה, אאכ חזרתם לאחר הפוגה קצרה במיוחד ובתוך תקופת הויזה המקורית שלכם לאחר שוידאתם שתוקף הכרטיס הוארך בהתאם.

 

 

 

 

 

המלצות

 

לירן בושארי מפתח תקוה: נחתנו שלשום בהודו, ומיד ראינו את הדוכן ביציאה – אי אפשר לפספס. הפקידים ההודים היו נחמדים ומיד נתנו לנו את הכרטיסים. אני מאוד ממליץ לקנות את הכרטיס הזה מראש, יש קליטה טובה, שירות אחלה ושיחות מוזלות לארץ. דש מפושקר  

מלי רוז מגני תקווה: כבר מהארץ חיפשתי דילים וחבילות לנייד בהודו כי הרי בהודו הכל אפשרי אז לפחות שיהיה טלפון מהשניה הראשונה, בדקתי בכל החבילות של החברות הגדולות בארץ והן היו יקרות וגם לא ידעו בוודאות אם יהיה לי קליטה של אינטרנט במקום שאליו נסעתי, בסופו של דבר הגעתי אליכם והזמנתי סים הודי במחיר מצויין וקליטה מצויינת! תודה רבה זה עשה לי את הטיול להרבה יותר מחובר ונוח 🙂  

נגה חסון, מקרית אונו: אחרי שתמכתם בנו בימים הראשונים בהפעלת האינטרנט רציתי להגיד תודה רבה רבה על היחס. זה באמת לא מובן מאליו!  

מיכאל ומרינה מנתניה: נחתנו בדלהי ואספנו מהר את הכרטיס בשדה. הכרטיס ממש מעולה! כל כמה שעות אנחנו אומרים אחד לשני: "איזה מזל שיש לנו אינטרנט", מסתכלים איפה אנחנו בגוגל מפות ויותר קשה לעבוד עלינו 🙂 אחלה שיחות לישראל ונכנסות חינם. עכשיו אנחנו בדרך מדלהי לפארואטי וקולטים מהאוטובוס. אחלה כרטיס! 

חיה שפר מנטף: נסעתי עם הבת שלי והיה לנו מאוד נוח עם הסים. היה קל למצוא את הדלפק, הפקידים היו ממש נחמדים ועזרו מאוד. הסים היה מצוין ועוד נשאר לנו המון בחשבון. היינו בשלוש מדינות ובכל מקום היתה קליטה מצויינת והאינטרנט עבד טוב. 

רועי קצב מרחובות: הסים עובד מעולה וגם ההפעלה היתה ממש קלה: פשוט מכניסים אותו ומתקשרים. האינטרנט מצוין והקליטה גם. ממליץ בהחלט!" 

בועז דנילוב מגבעתיים: איסוף הכרטיס והפעלתו היו ללא בעיות, האינטרנט היה זמין והשתמשתי בו בעיקר בראוטר ליצירת רשת אלחוטית. 

 

   מחיר השירות:   89 בלבד!

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

צילומים: יוסי אלטר, עבור hodu.co.il

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

צילומים: יוסי אלטר, עבור hodu.co.il

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

צילומים: יוסי אלטר, עבור hodu.co.il

 
 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

צילומים: יוסי אלטר, עבור hodu.co.il

 

 
 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

 

 

 

   מחיר הכרטיס:   89 בלבד!

 

 

89 ש"ח + 55 טעינה ראשונית
איסוף 24 שעות בשדה התעופה בדלהי בלבד
*לאור הביקוש אנו עובדים על נקודת חלוקה במומבאי

השאר פרטים ונציג יחזור אליך

שם*       

טלפון*   

אימייל   

              

פנה אלינו בווטאספ 
91-9667414576+

לשאלות נוספות ניתן לפנות למייל sim@hodu.co.il