נועה משה

פוקרה היא מקום קסום מעין עיירת נופש השוכנת סמוך לאגם.בפוקרה יש הכל: אוכל טוב ובעיקר סטייקים טובים!!! (לכל מי שנוסע לנפאל לפני הודו מומלץ לאכול הרבה סטייקים כי אח”כ הופכים להיות צמחונים בהודו), חיי לילה (הבר/פאב הכי שווה הוא “ביזי בי” לשם הולכים כל התיירים ויש לפעמים הופעות בלייב), שקט ושלווה (מומלץ לשכור אופניים או אופנוע ולטייל סביב האגם או פשוט לעשות שיט באגם הפסטורלי) וכו’. הגסט האוסים בנפאל ממש אחלה ובמחירים סבירים – ב- 200 רופי ללילה ניתן להשיג אחלה חדר גם בשיא העונה !!! (לעומת זאת קטמנדו הרבה יותר יקרה והחדרים מגיעים ל- 300 ואפילו 400 בשיא!) גסט האוסים מומלצים שאני הייתי בהם: hotel napal ו- mera peak.
ולבסוף ההמלצה הכי חמה: רפטינג בקאלי קלינדקי דרך סוכנות סוויסה – מדובר ברפטינג של 3 ימים. הרפטינג מאורגן בצורה מאוד יסודית ע”י צוות הסוכנות. הזמן הכי מומלץ לעשות את הרפטינג למי שמחפש נהר גועש הוא בסביבות ספטמבר אחרי המונסונים. האווירה ברפטינג מדהימה – בערב חונים באיזה מקום ועושים קמפינג, יושבים סביב המדורה ומשחקים קלפים ובעיקר הרבה אוכל והרבה צחוקים. הרפטינג עולה 100$ מפוקרה ו- 95$ כולל הנסיעה מקטמנדו לפוקרה, מומלץ בחום!!!
לגבי סוכנות סוויסה – בעקרון 2 הסוכנויות המובילות בפוקרה הן סוכנות סוויסה וסוכנות שי. סוכנות סוויסה קצת יותר יקרה אבל לדעתי מדובר בצוות מאוד מקצועי שנותן יחס אישי ולכן אני ממליצה עליהם בחום. גם פורטר לטרקים שווה לשכור דרך סוכנות סוויסה.
המלצה לקינוח: פתחו את הבוקר עם סנדוויץ בקפה שינקין!!! אין על קפה שינקין בסנדוויצ’ים וגם הלימונענע סוף הדרך!!!
מסעדות מומלצות: אוורסט סטייק האוס, מאמה מיה (אחלה פיצה ואחלה סטייקים), לימה לימה – שילוב של אוכל ביתי (כבד סוף הדרך) והקרנות של סרטים ישראלים בערב. תהנו!!1