הטיול של מיכל להודו !

הי מיכל ברוכה הבאה !! איזה כיף לך קודם כל – את נוסעת לחצי שנה ולא יודעת אפילו לאן.. רק שזה להודו. כולי קנאה. אני גם מקנא בזה שאת בת 22, אבל בואי נעזוב את התסכולים שלי…

בכל מקרה לגבי הטיול שלך – אני מבין שהחלטת להתחיל בגואה. אז בואי נמשיך משם.. גואה היא לא בדיוק הודו, קצת יותר מפותחת ממוסחרת אבל היא טרופית ומקסימה והחופים משגעים והמסיבות משגעות. יש הרבה הרבה תיירים, ותלוי באיזה חופים תהיי. יש גם חופים של תיירים גרמנים שמנים בני 50 שמגיעים בטיסות צ’רטר לגואה וחזרה.. אבל אני מניח שלא תהיי שם אלא במקומות כמו פלולם בדרום או ואגאטור בצפון או ארמבול או אולי את תגלי מקומות חדשים ותספרי לנו… בכל מקרה – ההתחלה בגואה יכולה להיות דווקא “נחיתה רכה” בהודו – וממנה תצאי לשאר הודו כבר קצת יותר משופשפת ופחות בשוק ( ואז תיכנסי מחדש לשוק שתגיעי להודו האמיתית 🙂 אבל קצת פחות שוק בכל זאת תהיי בגואה קצת זמן לפני ).

לאיפה תסעי אחרי גואה ? שאלה טובה… אני מניח שתגלי את זה לבד. את צריכה לחשוב מה בא לך.. אבל אל תחשבי עכשיו – כשתהיי בגואה כבר תדעי ! אולי תסתובבי קצת בדרום אם את כבר באיזור, תקפצי להאמפי – זה נראה לי סביר כי אנשים שתפגשי בגואה יעשו את זה – בטח תמצאי שבדי חתיך ותסעי איתו. אולי את רוצה לטעום מהרי ההימאליה ? העונה בנפאל בדיוק – תוכלי לנסוע צפונה… אולי רג’סטאן אולי ואולי.. את כבר תדעי. בכל מקרה במאי יוני את תתחילי לזרום לצפון הודו אני מניח כמו כולם – אז הימאליה תהיה לך בטיול….

זהו אני מקווה שאני עוזר קצת…. דני (אולי אנשים אחרים יוכלו להוסיף על דברי)