הי גילי ואבנר – נקודות לגבי ויזה להודו

אני עונה לשניכם באותה הודעה.. שכן השאלות די דומות.

לגבי ויזות להודו, תקופות צינון וכדומה – יש פה הרבה מידע בפורום – חפשו בעיניים או בעזרת תיבת החיפוש טקסט – הקלידו “ויזה” “צינון” או כל מיני מילות מפתח אחרות… אני יודע שזה קצת קשה לחפש ככה… באתר החדש שיעלה בקרוב הכל יהיה יותר קל…

אז אני אנסה לסכם את העניין: מדיניות הודו כלפי ישראלים (וקונסול הודו אמר לי אישית שזאת מדיניות הודו כלפי כל העולם, אבל הוא דפלומט 😉 תרתי משמע אל תשכחו) היא שאפשר להוציא ויזה ל-6 חודשים ולאחר מכן אי אפשר להוציא שוב ויזה אלא לאחר 6 חודשים תקופת צינון. כמו כן – המדיניות אחידה בכל שגרירויות הודו בעולם. כל מה שאמרתי עכשיו אמור לענות לכם על השאלות.

אבנר – אם יצאת מהודו לאחר גמר הויזה – לא תוכל להוציא שוב ויזה לאחר חודש, אלא רק לאחר -6 חודשים. זה פשוט נורא – אין מילים אחרות לתאר את זה וזה כבר מספר שנים ככה. גילי אם לא היית בהודו בכלל – תוכלי להוציא מתאילנד ויזה ל-6 חודשים להודו כמו שהיית יכולה להוציא מהארץ. אפשר גם מנפאל. את מוציאה את זה בשגרירות הודו בבנגקוק. או בקטמנדו במקרה של נפאל.

שמועות מספרות שמחו”ל אפשר להוציא ויזה רק ל-3 חודשים להודו ולא 6. זה מנוגן למדיניות הרשמית, בהנחה שמבקש הויזה לא היה בהודו בכלל או לפחות 6 חודשים תקופת צינון ואני לא יודע מאיפה השמועות האלו ואם אותו אדם שנתנו לו רק 3 חודשים היה בהודו בתקופה האחרונה זה היה עלול להשפיע. אני ממש אשמח לשמוע פידבקים מאנשים שהצליחו / לא הצליחו להוציא ויזות להודו ממדינות מזרח אחרות. שמועות הן רק שמועות ושמעתי גם שמועות שכן אפשר להוציא ל-6 חודשים ממדינות אחרות במזרח.. בכל מקרה – זה מה שאני יודע – וזוהי המדיניות הרשמית.. הכי חשוב עדכנו פה את הפורום כשתדעו את התשובה….

שיהיה בהצלחהההה