הי יאיר – נסיעה ראשונה להודו

ברוך הבא לקהילה.. באמת שאלתך שגרתית למדי והגיונית למדי 🙂 נסיעה ראשונה להודו.. ויש מין שאיפה כזאת של אנשים לתכנן את הנסיעה.. לדעת לאיפה הם נוסעים.. אני רואה בזה משהו שמשכך את חרדת הנסיעה הנורמלית… כי הרי (מנסיון שלי ואחרים) אתה לא באמת תעשה שם את מה שתכננת… אבל אתה צריך את זה עכשיו לשם ההרגשה הטובה.. ואולי עוד אנשים שותפים לדרך שתוכל למצוא גם מפה..

נראה מה אני יכול לתרום – 4 חודשים שמתחילים בסוף דצמבר – זה ממש עונה מעולה להודו – פרט לצפון. אתה יכול להתחיל מרג’סטאן או מרכז הודו או מזרח הודו.. ואחרי חודש חודשיים לרדת לדרום בינואר פברואר – ואז באביב לעלות צפונה או שאתה חוזר כבר.. לחילופין אתה יכול לרדת ישר לדרום ולעשות את כל הטיול שם.

לשאלות המפורטות יותר:
1. בומביי – מומלץ למי שפעם ראשונה בהודו – לדלג כמה שיותר מהר על דלהי/בומביי. ולחזור אחרי זה כשהתרגלת קצת לתת היבשת.. אבל, זה תלוי בך.. אני מכיר הרבה סיפורים של אנשים שדווקא כן נשארנו בבומביי ואהבו את החוויה !! אבל זה החריג. אם אתה בשל להיכנס לבלגן אטומי על ההתחלה ואולי יש לך משפחה מארחת בבומביי ואתה מבין שזה לא ככה כל הטיול ועוד תגיע למקומות שקטים ונעימים מזה.. אולי כדאי לך לנסות….

חפש בפורום עוד הודעות על בומביי באמצעות הקלדת “בומביי” בחלון החיפוש…
2. גואה – נושא בפני עצמו.. . היא כבר לא כמו הודו.. יותר דומה לתאילנד.. אי בתוך הודו.. בגלל שאתה צעיר וצריך פעם אחת לראות מה זה.. אני אמליץ לך לנסוע 🙂 רק כדי להיות עם כולם בבלגאן (למרבה הצער – כולם שם 😐 טוב לא כולם רובם טוב חלקם הגדול)… וגם באמת זה כיף שם.. אלכוהול פירות ים ודגים מסיבות בלגן. קצת כמו תאילנד בקיצור. יותר בליינות פחות הודו בעיני.

3. גם אם לא הייתי אומר לך ולא היית יודע – אתה היית מגיע להאמפי אחרי גואה.. כי.. ככה זה.. משם דרומה…. .