הי יונתן !! הסיפור העצוב של הויזה

שמח לשמוע שאתה על הגל, ומצטער שאתה צריך לקטוע את הטיול שלך אחרי 6 חודשים. זוהי המציאות המעציבה וטרגית למדי שלנו החל משנת 2005.

האמת היא, שהתנאים לויזה אפילו הולכים ומחמירים, ואנשים רבים בתקופה האחרונה לא מקבלים אפילו 6 חודשים. הם מקבלים 4 חודשים בלבד.

המדיניות הזו היא לא רק לישראלים, אלא עולמית, ראו ההודעה של מיגו משבוע שעבר.

כנראה שדברים טובים לא יכולים לבוא בקלות. הודו האגדה נפתחה בפנינו ואנחנו לקחנו אותה, אבל הודו יכולה גם לסגור עצמה. בואו נקווה שזה ישתנה מתישהוא.

בנוגע לויזה טרנזיט – אני חושב שלא תהיה לך בעיה בכלל !!! ויזה טרנזיט כשמה כן היא – שימוש בהודו לצורך מעבר בלבד – ולכן יתנו לך אותה גם ללא תקופת צינון – כי אתה לא יכול לטייל בהודו, אלא רק לעבור. (טיפ מסחבק בעל נסיון: נצל את 72 השעות עד תום :))) אבל אל תחרוג מהם כמובן)

אבל הכי מעניין – התקופה הכי טובה שלך בחיים… אולי תספר לנו קצת ? כבר מזמן לא כתבו פה יומן מסע מעניין ורוחני כדי להכניס אותנו להשראה…. מה אתה אומר ? כנ.ל לגבי התקופה שתהיה בנפאל

בהצלחה ותעדכן !!
דני

נב.
אפשר לקרוא פה המון הודעות על ויזות. חפש את המילה .ויזה. בתיבת החיפוש של האתר. במיוחד מעניינת הודעתו של מיגו משבוע שבעבר, ובה לינק לאתר ממשלתי הודי ובו מוגדרת מדיניות הויזה החדשה (לא רק ישראלים, עולמי).