הי רותם :) לגבי מלריה ויתושים הודים

זה באמת החיסון הכי מבאס – כי לוקחים אותו בצורה של כדורים לאורך הטיול ולא בזריקה וגמרנו לפני הטיול. חוץ מזה שהוא הכי יקר ועולה כמו כל שאר החיסונים ביחד.

אני לא לוקח כבר חיסונים נגד מלריה שאני בהודו.. רק בטיול הראשון שלי לקחתי.. אני יודע שלא כולם לוקחים ובכל מקרה הכי חשוב זאת המניעה – כלומר להימרח נגד יתושים ללבוש משהו ארוך ואורירי במקומות מועדים ליתושים וכולי. ובכל מקרה – גם אם עוקץ אותך יתוש – לא להיבהל ולחשוב שחטפת מלריה.. אם יש מלריה בהודו זה בדרך כלל מפורסם בעיתונים זה משהו חריג יחסית, אבל זה לא מוגר מהודו כליל. אפשר להתייעץ עם רופא הודי לגבי מלריה, שבקיא בחדשות, ואפשר לדעתי אפילו לקחת שם מרשם וכדורים הכל בהודו… המהדרים יכולים לקחת מירשם מהארץ כדי לראות שמדובר בתרופה מתקדמת – תזכרו ששמות של תרופות יכולים להיות שונים מארץ לארץ וחברה לחברה אז כדאי לקרוא באותיות הקטנות מהו החומר הפעיל בתרופה – זהו שם אוניברסלי שכל רופא או רוקח בכל מקום אמור להבין (אמור – כי בכל זאת אנחנו בהודו 🙂 )

שיהיה בהצלחה…… לא לשכוח את המשחות ההודיות המעולות נגד יתושים הכי מפורסמת היום היא אודומוס odomos תמונה מצורפת שישראלים סטלנים יותר וסטלנים פחות נוהגים לקרוא לה “אוטובוס”. מפגר בחן. אני הייתי משתמש במשחה מגניבה עם שפורפרת אדומה שהיה לה ריח של לימון ממש טוב !! ושום יתוש לא היה מעז להתקרב אלי ממטר.. אבל אני לא זוכר איך קוראים לה.. בכל מקרה כל בית מרקחת הודי ישמח למכור לך מגוון של מאות משחות נגד יתושים כרצונך…….