עוד 24 שעות בדלהי…

יריב,

איזה נחמד לך שאתה עוצר בהודו בקטנה…

מה מבין השתיים מתאים לך יותר ?
1. להסתלבט 10 ימים של זולה במקום יפה ולנוח ?
2. לראות כמה דברים יותר בהודו הקלאסית בוא נאמר, לא בדיוק הטיול שלך מלפני שנה. טעימה קטנה ערים מקדשים רג’סטאן אגרה ורנסי כאלה. אורצ’ה ? ראה בפורום למטה.

נראה לי שרצית ללכת על אפשרות 2, ולו רק בגלל שהיית לפני שנה בהימאצ’ל חודש. אני טועה ? רצית לטעום קצת הודו הקלאסית אפילו רק ב-10 ימים האלו שאתה עובר. אם אני צודק, אז סבבה – והבעיה היחידה היא שבאמת עכשיו זה החודש הכי חם בעולם בהודו !!! אבל.. עדיין אפשר לעשות את זה. כפכפים בגדים קצרים הרבה מים מזגן בחדר, לצאת בערב ובבוקר יותר החוצה ובצהריים לנוח בפנים.. אפשר לעשות את זה… בסה”כ אתה ישראלי, היית כבר בחום. אתה לא שבדי.. אז זה האינסטינקט שלי לענות לך. זה במידה ואתה באמת בכיוון של 2 כמו שאני משער ואתה יכול להתמודד עם חום (תשתה הרבה מים).

אם אתה לא כזה לחוץ על כיוון 2, או שהחום זה דבר כלכך נורא בשבילך שזה יהרוס לך את החוויה, אז ותר לעכשיו וסע צפונה. (או שבכלל טעיתי ולא היית בכיוון 2 מהתחלה 🙂 ) אז בכלל אין מה לדבר – ברור שתיסע לצפון שם כבר אביב ולא חם כלכך. סע לפארואטי, עלה לקירגנגה ושב במעניינות החמים. (שמעתי שמועה שמפולת החריבה את קירגנגה לאחרונה.. אז תבדוק את העניין 🙂 אבל אתה יודע איך זה שמועות – אני בטח שגם אם היתה מפולת חוזרים לחיים שם מהר מאוד )

אולי לאנשים כאן יש רעיונות אחרים ?