תמונות מערב הודו לפני שבוע

אני מצטרף לדבריה של הילה לה לה – אני רוצה להגיד בשם כולנו תודה לכל מי שעזר לארגן את הערב הזה – החל ממנהלות הערב עמיתותי הלה ומיכל, דרך משה טובול האגדי שלא נח לרגע ועזר לנו מהתכנון ועד הפירוק, דרך גביית כספים מסיבית במהלך הערב. תודה לאריאל האחד והיחיד שהגיע ראשון והלך אחרון (כמעט) והקים לנו את כל המולטימדיה הטכנית: מסך, לפטופ, וגם מקרן. תודה לגילי קומפורטי הצלם המהולל שגויס למשימה בצורה אדירה ואז הצטרף אליו צלם מהולל בשם שחר – והתמונות של שניהם נמצאות פה. אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהציע את הדירה שלו והיו הרבה כאלו, ולהדס שנתנה את הגן המקסים והייחודי שלה.

אם במקרה יש עוד אנשים שצילמו בערב הזה תמונות עלומות – מפלאפון, ממצלמה, מצ’אפאטי או מכל דבר – אנא שילחו לנו ונעלה אותם לאלבום גם.

אני שמח שהיו הרבה אנשים, משהו כמו 70, מעורבבים, לא מכירים, מכירים, מגיל 20 ועד גיל 60, וזה חימם את הלב. הייתי שמח שהמפגש מהערב יקרב ביננו קצת ונוכל לקשקש בפורום קצת יותר, אחד עם השני, עם אנשים שהיו בהודו, כאלו שלא, כאלו ששם עכשיו. אז יאללה צאו מהביישנות והשמיעו את קולכם בפורום, בשביל זה הוא שם – אפילו אם אין לכם משהו אינטיליגנטי להגיד אנחנו נאהב אתכם ! תנו לפורום חיים והוא יתן לכם חזרה.

באהבה דני

בקרוב התמונות