תוספות, תיקונים, הסכמות ומחלוקות

דניאל…
העתקתי את התשובות שלך והוספתי את שלי בהמשכן חפשו את ה- ***

1. מונית משדה התעופה – בסביבות 300-400 רופי לא זוכר בדיוק זה היה לפני שנה וחצי פעם אחרונה. ביציאה מהשדה תעופה לפני היציאה – מצד שמאל יש חלון – לכו אליו ותזמינו מסודר משם – ולא מהרחוב. בטח לא ברגעים הראשונים בהודו. *** אני שילמתי בין 200 ל-250 רופי (אבל פעם אחרונה לפני 4 שנים), לא משנה מה אמרו לי תמיד צחקתי ואמרתי לנהג שזו לא הפעם הראשונה שלי שם ורק לפני שנה שלמתי הרבה פחות. אח"כ אומרים תודה והולכים לכיוון נהג אחר. הצעה זולה יותר הגיע בתוך 2 שניות… לדעתי עדיף ברחוב ולא בשדה התעופה, יש היצע גדול ולכן זה זול יותר.
2. לקחת להימאליה פליז וסט בגדים ארוכים ללילה. כובע צמר *** את הכל ניתן לקנות בדלהי לפני הנסיעה לצפון או במקום עצמו כשתגיעו. של (SAWEL) כדאי לקנות לפני הנסיעה בדלהי כי הוא יעיל מאד בנסיעה עצמה גם בתור שמיכה וגם ככרית.
3. נסיעה מדלהי לרישיקש ברכבת או אוטובוס או מונית
4. לא יודע מה זה כדורי אקונומיקה *** גם אני לא שמעתי על זה וזה נראה לי סתם צ’יסבט . כלור עושה את העבודה (מניסיון)
5. כרית מתנפחת – אם אין בארץ – אז בהודו ! *** שטויות… ממש לא צריך, השל עושה עבודה טובה יותר. וחוצמזה הכריות האלה ממש לא נוחות בנסיעות. מקסימום תקנו כרית רגילה בחנות ב-5 שקלים ותזרקו אותה בסוף הנסיעה. ברכבות לעיתים מוכרים כריות חד פעמיות בשקל.
6. רשיון בין לאומי לא כלכך חשוב – אולי לתאילנד לטיולי ג’יפים בצאנג’ מאי – בחלק מהמקומות שם דורשים את זה. *** להודו אין צורך ברישיון. אתם בטוח לא תנהגו שם על רכבים.
8. אפשר לטייל בהודו גם במונסונים כשחם – לא סוף העולם. קצת פחות כיף אבל – אז עדיף בהרים. כמה מעלות בדיוק – תראי במאמר מזג האויר ששמתי. *** חם ומגניב, מונסונים זה בד"כ בונוס, בהרים קצת יכול להעיק אבל בקטנה. כשמתחיל מונסון תמצאו בפיצוציות שהם שולפים מעילי נילון חד פעמיים (נראה כריבוע של שקית כחולה מקופל), זה עולה שקל ויעיל ביותר. כשגיליתי אותם(וזו תגלית אמיתית), תמיד היה לי בתיק 2 כאלה ספייר.
9. מי דה פאק זה אייל טווינה ? *** זה אל הינדי
10. בבקשה ממי
11. הכל בטרבלר בשטרות של 100 דולר, ו-50 עד 100 דולר במזומן פרוט לשטרות יותר קטנים לשעת חירום – בשאיפה לא להשתמש בזה אף פעם. *** לא טרוולים ולא נעליים!!!!! רק מזומן!!!!! והנושא תוקף לאחרונה ע"י אנשים מהפורום שנסעו עם טרוולים והצטערו על כך. על מזומן תקבלו *תמיד* יותר כסף מאשר טרוולים. גניבות בהודו נדירות כמו מונסונים בישראל. הביטוח שמעניק הטרוול שווה לתחת. תצטרכו להפוך עולמות על מנת להוכיח שגנבו לכם, להשקיע טונה של זמן וגם כסף על מנת לשחד שוטרים שיקחו מכם עדות שתוכלו אולי להיעזר בה ואז אחרי ימים רבים אולי יקרה הנס ותקבלו בחזרה. כדאי מאד לקחת איתכם כרטיס אשראי. כספומטים ניתן למצוא בערים, יש אפילו מזגן בכספומט והשומר יצדיע לכם כשתיכנסו ותצאו מהתא.

דני, תייק את המלצות במאגרי המידע שיצרת כדי שלא נצטרך לענות שוב 🙂