שירותי הסעדה חדשים ברכבות בהודו

 

הקץ לארוחות 'החמגשית' בנסיעות הרכבת הארוכות?

כמעט כל מי שמטייל בהודו חווה נסיעת רכבת ארוכה, של 10 שעות לפחות, באחד מקוי הרכבת ההודית.
מטיילים רבים מתלבטים בשאלה האם לקנות את מנת האוכל החם שמוגשת בחמגשיות על ידי עובדי הרכבת?
אם גם אתם התלבטתם בעבר, והחלטתם לותר, הידיעה הבאה ודאי תרגש אתכם.

שירות מקוון חדש מטעם אינדיאן ריילוויז, יאפשר לנוסעים להזמין מראש ארוחות מהמסעדות האהובות עליהם לאורך הדרך.

השירות הייחודי נועד להגביר את התחרות בין חברות ההסעדה,
ומכאן גם לשפר את איכות המזון המוגש בנסיעות הרכבת ברחבי הודו.
במסגרת השירות יוכלו נוסעים לבחור מראש עיר ומסעדה ממנה ירצו להזמין
את ארוחתם, בנוסף לאפשרויות בחירה מתפריט מפורט שיפורסם באתר האינטרנט של הרכבת.

גם במקרה של עיכובים, איתור GPS של הרכבת ומעקב אחר לוח זמנים
יאפשר שינוי ההזמנה, כך שאם הזמנתם ארוחת בוקר, וכבר צהריים, תוכלו לשנות את ההזמנה בהתאם.
תקופת ניסיון של המייזם תצא לדרך על קו הרכבת של דלהי-מומבאי (Paschim Ex.).

טעמתם? ספרו לנו על זה!

 

 

בתמונה: נסיעה בקרון Sleeper ברכבת.