יחצני רשת של הודו סי או אי אל

מיהם יחצני הרשת שלנו ?
יחצני רשת של האתר הם ידידי האתר המייחצנים את האתר בפייסבוק ובחיים ובתמורה האתר מסייע להם לקדם
דברים שלהם, מצ’פר אותם בכרטיסים לכל מיני דברים וכולי…יש את הבסיס שהוא מחוייבות, ויש מעבר בפרגונים.

 

בסיס
הבסיס הוא שהיחצן משקיע כמה דקות עד פעמיים בשבוע בלעשות פוסט ותגובה לפוסט כלשהוא לפי הבקשה של אדיר (לפוסטים מיוחדים שאנחנו רוצים לקדם). בחישוב שלנו זה לא יוצא יותר מרבע שעה לחודש לזריזי אצבעות….:) גם במקרה מקסימלי של לעשות את זה 8 פעמים בחודש. לאחר שעשה – שולח לינק לאדיר (אנחנו רושמים את הפוסטים של כל יחצן). האתר מחוייב לפרסם מודעה כלשהיא של היחצן בניוזלטר שלנו אחת ל-45 יום, לפרסם פוסט מטעם האתר בפייסבוק אחת ל-45 יום.

 

פרגונים
מעבר למה שהתחייבנו אחד לשני תמיד טוב להיות חברים ולפרגן אחד לשני. יחצנים שרוצים סטיקרים ופוסטרים ולעזור לקדם את האתר גם אופליין יתקבלו בברכה, ובכלל להיות פעילים בפורומים, בדף פייסבוק, להפנות חברים לאתר וכולי… האתר מוכן לעזור תמיד במה שיכול מעבר להתחייבות שלו גם, כמו כן יש לנו המון כרטיסים להופעות מסיבות טבע וכל מיני דברים מעניינים ואנחנו מצ’פרים את החברים שלנו. החלוקה הזאת למה פרגון ומה התחייבות באה לשים קצת גבולות (כמובן תמיד אפשר להפסיק את זה זה לא חתונה, אבל לפחות בגישה התחייבות… ) כי כבר הגיעו אלינו כמה סטלנים שאמרו לנו וואי מעולה אנחנו בפנים, אבל אז נעלמו לנו ולא ענו למיילים 😉 אז לכן חשוב שנשמור על מחוייבות וקשר

 

לכמה זמן עושים את זה?
מחליטים על תקופת מחוייבות של שני הצדדים – אפשר להתחיל לפי ההרגשה ולראות איך הולך. בדרך כלל אנחנו עושים רענון כל חצי שנה לראות אם שני הצדדים עדיין בעניין.

 

איזה אנשים עושים את זה ?
זה לא מתאים לכל אחד… רק אנשים מסויימים שהגיעו אלינו ואנחנו אליהם… אז בבקשה לא לקדם את הדף הזה בפומבי… במידה ויש חברים שאתם חושבים שמתאימים – אנא הפנו אותם לאדיר במייל או בפייסבוק:


adir@hodu.co.il  |  פייסבוק


אנשים מתאימים הם חובבי הודו, שיש להם הרבה חברים בחיים ובפייסבוק בפרט. אם יש להם עסק קטן שקשור להווי הודו ואנחנו יכולים לפרסם אותו (למשל סטודיו ליוגה) זה יכול להיות טוב כי אנחנו נעזור גם להם וזה מתאים לשני הצדדים

 

ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם: