תוכנית המלונות השותפים – איך זה עובד?

 

לילה ראשון בדלהי? מגיע לעיירה הודית ואין לך כוח ללכת לחפש חדר?  
כמה פעמים גרר אתכם נהג ריקשה בגשם לגסט האוס לא מעניין,  ומצאתם את עצמכם מתמקחים,  מחפשים את החדרים הטובים,  מגלים שהם תפוסים, עד שהגעתם אל המקום הטוב ביותר ?  hodu.co.il עושה סדר בבלגן ומוצא בשבילכם את המקומות הטובים באמת,  אותם בדקנו בשבילכם בשטח ברמת האמינות, השירות, והאיכות. 
לראשונה באינטרנט,   hodu.co.il דואג שישמרו לך חדר בגסט האוסים והמלונות השותפים שלנו.  אנחנו דואגים שהודו תדאג לך. 
 
 
שאלות ותשובות:
 
מהם הגסט האוסים ומלונות השותפים של hodu.co.il ?
 
הגסט האוסים והמלונות השותפים של hodu.co.il הם מקומות לינה שנבחרו על ידינו כאמינים ובאיכות גבוהה, לאחר שהסוכנים הישראלים שלנו ביקרו במקום,   הכירו את הבעלים ודירגו את הסטנדרט של מקומות אלו.   זאת בהתאמה לכל תקציב (גסט האוס תרמילאי זול, תקציב בינוני, תקציב יקר). מקומות אלו מחויבים:  (א) לענות לכל פניה   (ב) לשמור על ההזמנה שלכם  (ג)  להקפיד על איכות השירות. בדקנו זאת בשבילכם,  כדי שתוכלו לדאוג לעצמכם לפני הגעתכם ליעד,   לפטור את עצמכם מכאבי ראש ולהגיע בראש שקט.
 
כיצד מתאמים הזמנה?
 
ממלאים טופס הזמנה לא מחייב וללא ביצוע תשלום כלשהוא. נציג המלון/גסט האוס מחויב לחזור אליכם בתוך 24 שעות במייל לתיאום ופרטים נוספים.
 
מה ההבדל בין להזמין מלון/גסט האוס בעצמי לבין תיאום דרך האתר ?
 
אין הבדל כספי, האתר אינו גובה מהגולשים תשלום עבור שירות זה. ההבדל הוא שבעלי המלונות העובדים איתנו מחויבים לענות לכם תוך 24 שעות, לשירות ולאמינות להזמנות שמגיעות דרך האתר שלנו, לכן אנו ממליצים על דרך זו. מלונות אלו והמנהלים שלהם נבדקו על ידינו והוכחו כאמינים.
 
מתי ולמי משלמים ?
 
התשלום מבוצע מול הגסט האוס / המלון בעת שהותכם בו,  באופן דומה לכל שהייה בגסט האוס בהודו.   האתר שלנו אינו גובה מהגולשים תשלום עבור שירות זה. 
 
האם צריך לשלם מקדמה מראש לפני ההגעה ?
 
זה תלוי במדיניות של אותו המלון, אותה תבררו במהלך הקשר עם נציג המלון.  מלונות מסויימים מבקשים להבטיח הגעתכם ותשלום ללילה ראשון באמצעי תשלום מרחוק.  אחרים יסתפקו במילה שלכם לפי שיקול דעתם. 
 
לא ענו לי תוך 24 שעות מהמלון. מה עושים?
 
במידה ונציג המלון לא יצר אתכם קשר תוך 24 שעות, אנא דווחו לנו (gh@hodu.co.il).
 
לא שמרו לי חדר או שהחדר אינו לשביעות רצוני. מה עושים?
 
hodu.co.il מקפיד לעבוד עם מלונות וגסט האוסים אמינים שנבחרו בקפידה, אך אינו אחראי להתקשרות ביניכם לבין נציג המלון. ואולם – במקרים כאלו – אנא דווחו לנו מיידית. המשך השותפות עם אותו מלון תישקל בהתאם לנסיבות המקרה.
 
מה קורה אם איננו יכולים להגיע לבסוף להזמנה שביצענו?
 
במקרה זה אתם מתבקשים ליצור קשר דחוף עם נציג המלון ולהודיע לו. במיוחד חשוב הדבר עבור מלונות שאינם לוקחים מקדמה, סומכים על יושרכם בעת ההזמנה ושומרים עבורכם חדר. כפי שאתם הייתם רוצים שישמרו לכם חדר, כך אל תבריזו מהזמנה שעשיתם. דבר זה יפגע במערכת האמינות והקשר עם הגסט האוסים השותפים. במקרה ולא תפסתם את נציג המלון – פנו אלינו ונסייע לכם ליצור עמו קשר.
 
איך סוגרים את ההזמנה בפועל?
 
במידה ואתם מרוצים מהתנאים שהמלון\גסט האוס הציע לכם, ההזמנה הסופית תיעשה ביניכם לבין נציג המלון ישירות, בדרך המקובלת עליכם וללא התערבות או תיווך של האתר.