תחרות השגריר להודו – מה זה?



 

כל מה שרצית לדעת על תחרות "השגריר בהודו" ולא העזת לשאול

הבנתם הכל ? זה הזמן לגשת לדף התחרות בפייסבוק

 

 

תחרות השגריר להודו היא תחרות פייסבוקית שבה אתם הגולשים

מעלים תמונה וטקסט נלווה,  זוכים בארוחות הודיות זוגיות מדי

שבוע מתנת מסעדת צ’אנדרה (לבעל מספר ההצבעות הרב ביותר באותו השבוע), 

ובגולת הכותרת – טיסה להודו כולל הוצאות מחייה על חשבוננו

כנושא תפקיד של האתר,  למי שיעבור את שלב הקהל ושלב

השופטים !  כן כן,  אחד מכם הגולשים יטוס להודו בסתו הקרוב.  

 

 

מומלץ להירשם לניוזלטר שלנו כדי להישאר מעודכנים על התחרות,

   אירועים, פסטיבלים, מסיבות ורייבים בהודו ובארץ כולל הנחות מיוחדות

לגולשינו,  וכמובן הרבה סיפורים מהודו ונפאל…  בהצלחה ! 

 התחרות

חולמים על הודו ? רוצים לנסוע על חשבוננו ? אתר hodu.co.il שולח את אחד מכם להודו להרפתקה כיחצ"ן של האתר ויממן לזוכה בתחרות כרטיס טיסה +הוצאות לשלושה חודשים!  ניתן להישאר בהודו (באופן עצמאי) מעבר לשלושת החודשים על כרטיס הטיסה הקיים ובכפוף לזמן הקצוב בויזה.

מה צריך לעשות כדי לטוס ?

פשוט מאוד – מעלים לדף התחרות תמונה וכיתוב טקסט בהם אתם משכנעים את הקהל ואת השופטים כי אתם המתאימים ביותר לתפקיד. זה השלב בו עליכם להיות יצירתיים כמיטב הדמיון וההשראה. ,תמונה – אפשר להעלות תמונה מנצחת שלכם מהודו, ו/או לייצר תמונות יצירתיות אחרות, קולאז’ים, ציורים או כל מה שעולה בדמיונכם הפורה. טקסט – כיתבו כל העולה על דעתכם בכדי לשכנע את הקהל ואת השופטים.  זה המקום להראות את יכולתכם בחיבור, גם אם קיבלתם ציון נמוך בבית הספר – אולי אתם הביאליק הבא בז’אנר הודו – עופו על זה – ותנו צ’אנס מחודש לפרי עטכם. 

מה צריך לעשות כדי לזכות בארוחה זוגית במסעדה הודית ? 
אני לא יכול כרגע לטוס להודו, האם עדיין להתמודד בתחרות ?

בוודאי !!  שווה בכל מקרה להירשם לתחרות,  מכיוון שבכל שבוע עד סיום התחרות יקבל זה שזכה במספר הקולות הרב ביותר באותו שבוע מסויים,     ארוחה זוגית הודית באחת המסעדות במרכז הארץ !    (אולי גם על הדרך תיזכו בטעות בתחרות הגדולה ונציע לכם לטוס להודו אבל שאלו יהיו הצרות שלכם).   שימו לב כי לא מדובר ב-2 תחרויות שונות.  זוהי אותה תחרות,  מספר הקולות מהתחלת התחרות נספר כל הזמן לטובת הפרס הגדול ,  ומדי שבוע נספר מספר הקולות שהתקבלו לכל המתמודדים מיום ראשון (הלילה בין שבת לראשון) בשעה 00:01 ועד מוצאי שבת הבא בשעה 23:59 בכדי לזכות בארוחה זוגית.   בשבוע שלאחר מכן מתבצעת ספירה מחדש עבור הארוחה הבאה,  ולא ייחשבו קולות משבועות קודמים.

 

איך זוכים להיות זה שיטוס?

לתחרות על הטיסה להודו 2 שלבים: שלב הקהל ושלב השופטים. 

  • שלב הקהל – שבעת המתחרים שיקבלו את מירב קולות הגולשים בהצבעה בעמוד התחרות בפייסבוק, עולים אוטומטית לשלב השופטים.

  • שלב השופטים – צוות שופטים הממונה מטעם האתר (להלן: "ועדת הבאבות"). ועדת הבאבות תשמע את הסבריהם וטיעוניהם של שבעת המתחרים, למה הם המתאימים ביותר לזכייה בתחרות. הועדה תבחר על פי שיקול דעתה הבלעדי, את המועמד/ת המתאימ/ה ביותר, בהתאם לתקנון התחרות. 

הגעתי לגמר אבל לא זכיתי…

לא נורא, ששת ה"מפסידים" בגמר, יקבלו פרס ניחומים: ארוחה זוגית במסעדה הודית + חולצה. כמו כן תישקל האפשרות לעבודה עתידית באתר בתור יחצ"ן או תפקיד נחשק אחר. 

נשמע טוב, איך מתחילים ?

  • קחו שעה של פסק זמן והריצו בראש את הרעיון שלכם. זה יכול להיות נחמד אם תתייעצו עם חברים שטיילו איתכם/בלעדיכם בהודו. משם, הדרך קצרה לממש את כיתוב הטקסט והעלאת התמונה.

  • קראו היטב את תקנון התחרות.

  • היכנסו ללינק הבא והירשמו לתחרות. בלינק זה תוכלו להעלות את התמונה ולכתוב את הטקסט.  שימו לב! אין צבירה של נקודות לאותו המשתמש מתמונות שונות ולכן מומלץ ביותר להעלות רק תמונה אחת ולרכז את כל מאמצי ההצבעה בה.

  • יש להזין אימייל תיקני בסיום ההרשמה במקום המיועד לכך. אימייל זה ישמש ליצירת קשר ועדכונים בכל הקשור לתחרות ולתחרות בלבד.    במידה ולא יוזן מייל תקין – תיפסל ההרשמה לתחרות וחבל.

     

  • זהו ! נכנסתם לשלב הראשון של התחרות ! הפיצו את היצירה שלכם לחבריכם, בכדי לקבל כמה שיותר קולות, ובכך לשפר את הסיכוי שלכם לזכות בתחרות הכללית או להיות הזוכה השבועי אם ריכזתם את מאמציכם לשבוע מסויים אחד בלבד.

                                                 עוד שאלות ?   כנסו לפורום התחרות שלנו

                                      בהצלחה! 

מצוות האתר שגם רוצה לטוס להודו, אבל בינתיים נשאר בארץ, ועובד על אתר שהוא סוג של להיות בהודו.

 

לפני התמודדותכם יש לקרוא את התקנון המלא של התחרות