Categories
ללא קטגוריה

הגיגים מפושקר – 5.11.2008 / זוהר שפירא

אני יושב לי במסעדה ועוסק בפעילות שלשמה נבראה פושקר מבחינת התייר המזדמן- אני עושה כלום. באופן כללי, ניתן לומר כי הבאתי את עשיית הכלום לכלל שלמות מדאיגה- פרס פוליצר, נובל לשלום או כל פרס אחר אני לא אקבל, מה שבטוח לחזור למערב יהיה לי ממש קשה.

 

 

פושקר, 20:33, יום שלישי, הרביעי לנובמבר 2008, אזהרה חמורה- הקטע הבא הולך להיות מאד רדוד….

אני במסעדת באבה רוף טופ, מסעדת גג עם נוף מרהיב לכיוון הביצה היפיפיה המכונה האגם של פושקר. שתי כוסות תה עם נענע, פיצה מרגריטה בת זונה והכי חשוב- בקבוק מוסלק של וודקה קולה לצידי.

כפי שחדי העין שביניכם בוודאי הבינו, חצי מהבקבוק עשה כבר דרכו לכיוון המוח הקטן שלי, ועשרות פצצות זמן בדמות מולקולות אתאנול, מאיימות להפוך את המכתב הזה למסמך מביש לחלוטין… אני מקווה שבגמר הבקבוק, יהיה לי השכל לבצע הגהה מחר לפני שאני שולח אותו.

כאמור, אני יושב לי במסעדה ועוסק בפעילות שלשמה נבראה פושקר מבחינת התייר המזדמן- אני עושה כלום. באופן כללי, ניתן לומר כי הבאתי את עשיית הכלום לכלל שלמות מדאיגה- פרס פוליצר, נובל לשלום או כל פרס אחר אני לא אקבל, מה שבטוח לחזור למערב יהיה לי ממש קשה.
לעיתים מרוב אי עשיית דבר כל היום, אני חושש כי כמו האסטרונאוטים החוזרים מהחלל, גם אני אאבד בסוף את היכולת ללכת…

במסעדת באבה ניתן להבחין לפחות בעוד 20 אנשים כמוני, תיירים מכל רחבי העולם. שוודמרקים ושוודמרקיות, יפים ויפות, מכוערים ומכוערות וזן חדש ישן בכדור הארץ, זן הולך ומתרבה- הבחורילות…
הבחורילה היא מוטציה של בחורה ארץ ישראלית טיפוסית. בחורילה= בחורה ישראלית+ בגדים הודיים הכי מכוערים שרק ניתן למצוא+תאווה בלתי ניתנת להסבר לכלות את מאגרי המזון של כדור הארץ+חוסר מודעות עצמית מבהילה וסטלת גראס תמידית ומתמשכת.
בחורילה ממוצעת יכולה לגרום לגבר ממוצע לאבד את החשק המיני לפחות לשני גלגולי חיים. באופן כללי אני חייב לומר שהודו המדהימה לוקה בחסר בשני דברים מהותיים- חיי לילה עשירים והכי חשוב- סקס.

אין ספק שחכמי הטנטרה, אמנות האיפוק הגברית לסיפוק האישה, נוצרה ע"י טיילים זרים וחרמנים שמפאת חוסר תמידי בסקס מצאו נחמה בהמצאת כל מיני שיטות מטופשות להצדיק את זה.

זהו, נגמר שלב ההקדמה הלא חכמה שלי, אני עובר לרגע קט לתאור המסע המרתק מרישיקש לפושקר על אופנוע הלייטנינג היקר שלי, זה המכונה ע"פ כל כאן- דה טיים משין…

דה טיים משין, הנפילד 535 דנדש הוא תפארת יצירת האופנועים ההודית. חרא עליהם ועל התפארת, הנדסת אנוש של אינקוויזיצייה ספרדית, המנוע היחיד שגורם לסקודה להרגיש כמו פרארי ונראה כמו וורסיה אופנועית הודית ליצור המכונה בחורילה.
דה טיים משין- טוק מי טו פושקר. מסע מדהים דרך שלוש מדינות שאני נשבע שאם לא הייתי ככ שיכור הייתי זוכר את שמן…אחת מהן היא רג’סטאן. הנסיעה במדבריות רג’סטאן הייתה מהממת ברמות בלתי ניתנות לתיאור. חופש מוחלט, 100 קמ"ש, מוזיקה באזניים אני והטיים משין.

אתמול בצהריים, הגעתי עם בן זוגי לרכיבה (ולרכיבה בלבד!) יניב לעיר ג’איפור בדרכנו לפושקר. ג’איפור, בירת הרג’פוטים היא עיר מהממת מלאת היסטוריה עשירה ומבנים עתיקים ומפוארים שאי אפשר לתאר במילים. ג’איפור היא דוגמא מאלפת ללא מילים לתאר עד כמה רדוד אני יכול להיות לפעמים. נכנסים לעיר, אחרי 300 ק"מ רכיבה, ארמונות מדהימים, אגם, נוף מרהיב, היסטוריה- הכל מתגמד! הדבר היחיד ששואלים ארכימדס ובן זוגו לרכיבה הוא איפה המקדונלדס! נזכרתי בסרג’יו קונסטנזה- שעה, שעה שלמה אני מחפש את הים- איזה הודים מעפנים- לא יכלו לשים שלט- מקדונלדס???????????????????????????????????????????????

מג’איפור חתכנו לכיוון פושקר- בקטנה- כולה 122 ק"מ נוספים (תלוי את מי שואלים). תאורטית, במהירות של 90 קמ"ש בממוצע לא אמור לקחת יותר משעה וחצי של רכיבה (ממש הזכיר לי את השאלות המפגרות של כיתה ו’… ) בפועל, מדובר בשאלה של חמישה כוכבים לפחות בבגרות 5 יחידות מתמתיקה- גימנסיה 2008 של פושקר.
ובכן:***** זוהר ויניב רוכבים במדבר של רג’סטאן, במהירות ממוצעת של 90 קמ"ש, המרחק לרג’סטאן הוא 122 ק"מ, כמה זמן ייקח לזוהר ויניב להגיע לפושקר????
זה הזמן לתאר את יניב, יניב, בחור אינטיליגנטי בצורה בלתי רגילה, בוגר קורס חובלים של חיל הים בן 26 וצ’יף אינג’יניר על סטי"ל סער 4 של ממלכת ישראל- להלן יכונה מעתה ארכימדס.

ובכן כ30 ק"מ מפושקר נעצר ארכימדס ובקול מלא ביטחון מודיע לי, יש תקלה. עוצרים, בדאבה הקרובה, 4 מליון הודים מסביבנו כאילו מינימום אני ויניב זוג חוצנים ועוד עם ציצים. מחליפים פלאג, לא עוזר, מחליפים מסנן דלק ומוסיפים דלק מהמנוע שלי וממשיכים ליסוע. אחרי 2 ק"מ נוספים, פושקר כבר על הכוונת, ארכימדס נעצר שוב. בקול השמור לאיתן הבר עת הודיע על מותו של רבין אומר לי ארכימדס- נראה לי תקלת חשמל….שוב, נוהל, השמש שוקעת, אני מקלל בשקט וארכימדס מנסה לעשות אוברול מקומי לגרוטאה. בת קול פנימית אומרת לי תברח אך אני בשלי… מקשיב לדיאגנוזה של הצ’יף אינג’יניר… טו מייק דה לונג סטורי שורט… ארכימדס פשוט נסע בלי דלק..גם מעבורת חלל של נאסה הייתה עוצרת במקומה, ממש פלא שהפסדנו במלחמת לבנון…..

בפושקר היקרה אנו לנים בגסט האוס מלון המכונה נרטן פאלאס, גסט האוס מלון עם בריכת שחייה בת אלף זונות ונוף מהמם של ההרים הסמוכים. בכלל כל דבר במדינה הזו הוא פאלאס, פלאזה או מינימום הילטון מקומי. עוד לילה מאתגר מינית יעבור עליי ועל יניב. אחרי בילוי לילי באוהל ברג’סטאן, לצערי הרב שוב אני, יניב והלפ טופ הולכים לישון כפיות…שוב, נצליח לאתר באופן בלתי מודע את שתי הנקודות הרחוקות ביותר אחת מהשנייה במיטה זוגית במיומנות טבעית בלתי ניתנת לתאור ונישן בהן…סכיזו- ידידי היקר מקודם- אותו קול פנימי זועק לי- הגיע הזמן למצוא אישה אבל זה מייל ארוך ואחר לגמרי, לו אקדיש לפחות 1000 מילים…
זהו, את היום העברתי בפושקר וכעת אני פה, מממש את שירו של אריאל זילבר בבטלה גמורה ונהנה מכל רגע בחיים…

היכולת לכתוב מתפוגגת וחשש כבד כי כל שאראה בבוקר הוא מכתב מלא ב- "דלחיכש’כעטג /נקעטגכ נג " גורם לי לומר שלום ולפרוש בדיוק שעתיים אחרי השיא… ממש כרגיל

שלמי תודות:
להוריי שהביאוני עד הלום
לג’ורג’ אינטרנט על ההמצאה המדהימה
למסעדת באבה ולממציא האלכוהול
נשיקות לכולכם וד"ש חמה מבאבה זוהר הו וונט טו דה מאונטינס- 6 מונס נוט קומינג באק….

בבביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *