אפחד מגיב.. מגיב…

מעיין מעיין ברוכה הבאה לאתר ! אל נא תתעצבי אם לא עונים לך ישר… אנחנו פורום מתחיל… תני לנו כמה חודשים כשהאתר החדש גם יעלה לאויר.. והתנועה פה תהיה יותר שוטפת. מה גם שתייחצני אותנו בהודו – נכון ? 😉 איזה כיף לך שאת נוסעת ככה !! אני מקנא. ובכן אני אנסה לענות על השאלות למרות שאני לא יודע את התשובות…. חפרנים ? זה אנחנו.. ובכן:

1. לדעתי מדיניות כל נציגויות הודו בעולם היא אחידה, כלומר אם בישראל נתנו לך 6 חודשים גם בנפאל יתנו לך 6 חודשים. בהנחה שהיית מחוץ להודו ב-6 החודשים האחרונים ובטח ובטח אם לא היית מעולם. ואולם שמעתי גם על כמה אנשים שסיפרו ששמעו (כלומר הם שמעו ממישהו אחר לא שמעתי ישירות) – כי מקבלים רק 3 חודשים מנפאל. זה נשמע לי לא הגיוני, אבל אולי – לא חייב להיות הגיון בכל הקשור לבירוקטיה הודית. אולי האנשים המדוברים כבר היו בהודו ? יצאו לנפאל וניסו לחזור שוב ? אני מאמין שבטיול ראשון אי פעם – יתנו 6 חודשים… אבל אני לא בטוח. כניסה בויזת מעבר להודו בדרך לנפאל לא אמורה להשפיע על המדיניות – אבל שוב אני לא בטוח . לצערי כל עניין הויזות לא ברור לא יציב , ומוגבל ובאופן כללי מאוד עצוב. אני מאוד מזדהה איתך – ועם התכנית שלך . מה שאני הייתי עושה זה מתקשר לשגרירות הודו בתל אביב – ושואל אותם. אם הם יגידו שתקבלי 6 חודשים – אז תקבלי . ואולי אפשר לעשות משהו גאוני – לבקש מהם ישירות ויזה לתאריך מאוחר יותר . בגדול לא עושים את זה – אבל בקטן אפשר. הבנת ? או במילים אחרות תעשי למישהו שם עיניים . וחוץ מזה – כמובן תכתבי לנו פה את כל מסקנותיך וחקירותיך – חשוב מאוד………
2. אפשר להגיע לנפאל דרך תאילנד – אני עשיתי את זה בטיסה דרך בנגקוק והיה מגניב.
3. לא צריך שק"שים ואוהלים במזרח – בכל מקרה שצריך אפשר לשכור דברים ברמה. יש אנשים שיגידו שכן צריך שק"ש אבל לא בשביל הטרקים אלא בשביל לישון באוטובוסים , במיטה שלך בגסטהאוס… אבל האנשים האלו חריגים בדרך כלל לא לוקחים שק"ש למזרח אלא אם כן הגעת בסה"כ לטיול של מספר שבועות לעשות טרק וחזרת לארץ – אבל לא במקרה של טיול ארוך.
4. אני מאמין שחן ויינר המופלאה יכולה לענות על השאלה הזאת – היא מצאה כרטיס פצצתי.