הודו ודרום אמריקה……

טוב קודם כל – אני רוצה להגיד שלא הייתי בדרום אמריקה.. אז קשה לי להשוות.. יש לי ידע רק ממה שסיפרו לי אנשים וההגיון שלי..

אז הנה דיון ישן בפורום בנושא – שהגיב אליו תומר לוי שהיה גם פה וגם שם… ליחצו על הלינק פה.

אפרתוש !! איך אפשר לכעוס עליך בכלל ? חמודה !! הדיונים פה חופשיים וכל אחד והדעות שלו… הסגנונות שלו.. בשביל זה יש פורום 🙂 את גם לא הולכת לפסטיבלים רוחניים.. אין מצב שאני אשכנע אותך בסוף ? הפסדת יופי של פסטיבל אגב בסופש.. חבל שלא באת

בקשר לדילמה של אילנה.. אני אנסה לענות מהאינטואיציה שלי.. מצד אחד ברור שאני בעד הודו.. ממה שאני מבין, בדרום אמריקה ובהודו יש את התרבויות והנופים – זה בשניהם. בהודו יש עוד משהו מיסטי באויר, מסע פנימי רוחני. אבל מצד שלישי בכל מסע יכול להיות משהו מיסטי פנימי רוחני, גם קוסט טו קוסט בארצות הברית.. לכן יכול להיות לך טיול חלומי בכל מקום – ואין ממש תשובה נכונה ולא נכונה.. רק הלב שלך יגיד.. זה שדרום אמריקה היא חלום שלך !! אולי זה מה שצריך להכריע שתסעי דווקא לשם קודם.. כדי שהלב ירגיש שהוא הגשים את מה שהוא רצה.. והודו תחכה תגיעי אליה מתי שתצטרכי.. שיהיה בהצלחה בבחירה שלך..
דרך אגב בפרמטר הבטיחות הודו הרבה יותר בטוחה על זה אין מחלוקת. גם לבנות שמטיילות לבד. דרום אמריקה מסוכנת, וממה ששמעתי יותר קשה לטייל בה מבחינת שפה. אבל התרמילאות בה, כמו בהודו מפותחת מאוד ויש את כל השירותים שתרצי.

אבל שוב – אני לא הייתי בשני המקומות – תומר ואפרת כן אז כדאי לקרוא את הדעות שלהם (שהן הפוכות אחת מהשניה אגב)