הי גלעד – וברוך הבא לקהילת הודו :)

אחי אל תתבאס – לפעמים לוקח זמן לענות.. אנשים לא יושבים על הפורום נונ-סטופ לפעמים אפילו לוקח יום או כמה ימים עד שמקבלים תשובה טובה 🙂 אז סבלנות אח שלי.. תתחיל להתרגל לזמן הודו..

בקשר למה ששאלת – בעצם החלטת החלטה (טובה לדעתי) להתחיל את הנסיעה מנפאל לא מהודו – זאת החלטה טובה כי נחיתה בנפאל היא נחיתה רכה לטיול לפני שעוברים להודו שהיא קצת יותר הארד-קור. אז בעצם אתה מתחיל את הטיול בנפאל – והטיסה דרך דלהי היא רק קונקשן לצורך העניין – תחליף מטוסים כמה שיותר מהר ותגיע לנפאל, אין צורך ב-“התאקלמות הודו” או לנסוע לרישיקש.. אתה צריך להביא את עצמך ישירות לנפאל ושם תעשה “התאקלמות נפאל”. ככה אני עשיתי את הטיול הראשון שלי- רק עברתי בשדה התעופה של דלהי לכמה שעות – בלי לצאת והמשכתי לנפאל. אם תצטרך לילה בדלהי לא נורא תישן במיין באזאר ובוקר אחרי תעלה על המטוס לנפאל…

בקשר לטרקים בנפאל – לך לסוכנות נסיעות כמו סוויסה למשל או הרבה סוכנויות אחרות ויסבירו לך הכל.. קל לצאת לטרק ותמיד אתה מוצא את האנשים המתאימים לעשות איתם.. צריך להתארגן כמה ימים טובים לפני… ממליץ לקרוא את המאמר שכתבתי על נסיעתי לאנאפורנה לפני שנה במרץ 2008 – הוא מופיע עכשיו בעמוד הראשי של הקהילה..