למה אני לרוב לא נעזר באנשים שיסחבו לי את התיקים

קודם כל – אין בזה רע לשלם לסבל לסחוב את הדברים שלך. כל אחד מה שמתאים לו. אני מסביר את ההעדפה וההרגשה האישית שלי:

למה אני לא משתמש בשירותים האלו ? אני מאמין שהרבה מהדברים שאנחנו עושים הם סתם לפוזה – ולא באמת צריך אותם. כמו מכוניות בגדים יקרים מדי מסכות שאנחנו שמים על עצמנו.. איך אפשר להתפתח מבפנים ככה ? אנשים מרמים את עצמם כל החיים.

אני אישית לא מרגיש שאני צריך שמישהו יסחוב לי את התיק – אני צעיר אני פשוט לא מבין למה אני לא יכול לסחוב את הדברים של עצמי. עצלות משחיתה את הנפש כך אומרים לא? אני מעדיף לנצל את הפינוק והעצלות שלי לדברים אחרים – למשל שאני קם בבוקר – אז אם יש טלפון בחדר אני מזמין שירות חדרים – הנה אני לא חף מפשע – אבל מצאתי את עצמי הרבה פעמים יורד למטה וחוזר לחדר עם מגש דהיינו אני הייתי השירות חדרים.

אבל את צודקת שלפרנס זאת סיבה טובה.. עכשיו בעצם אני נזכר שלפעמים ראיתי סבל מחייך אלי כלכך נחמד כלכך רוצה את הכסף – שפשוט ליבי נמס ונתתי לו לסחוב את התיק רק כדי לתת לו את הכסף. לפעמים גם נתתי לו כסף וסירבתי שהוא יקח לי את התיק – אבל שימו לב עם זה להזיהר לפעמים כי זה יכול להחשב משפיל עבורם – להבדיל מאם הם עשו עבודה כלשהיא בשבילך.

שימי לב ששתי הסיבות שנתת ללמה כן – לא קשורות לסחיבת התיקים עצמה. אלא לפרנסה שנותנים, ולהיות במחיצת מישהו. קודם כל השהיה במחיצת סוחב תיקים ? איזו מין שהיה ? בדרך כלל זה לדקה והוא לוקח לך את התיק לחדר. או שמא התכוונת לפורטר בנפאל ? שם באמת מדברים איתו וזה יתרון גדול של פורטר – שחוברים איתו. לכן אני מדברים הרבה עם פורטרים על הדרך – אמנם לא שלי של אחרים.. 🙂