מבומביי להאמפי… יממה מופלאה של נסיעה

אפשר להגיע ברכבת מבומביי לעיר שנקראת גונטאקאל (GUNTAKAL) ומשם מספר שעות אוטובוס/מונית להאמפי (או רכבת המשך להוספט ואז האמפי).

רכבת מבומביי לגונטאקאל (מספרי רכבות אפשריים: 0163, 1027, 6331, 6339, 6351, 6381, 6529) לוקחת 15-19 שעות.. וזאת הרפתקה על ההתחלה 🙂 לא בהכרח רעה. הכי מוצאת חן בעיני הרכבת 6381 הלוא היא KANYAKUMARI EXP שיוצאת בשעה 15:45 מתחנת CST בבומביי – התחנה העיקרית לרכבות לכיוון דרום, ומגיעה לגונטאקאל בשעה 7:45 בבוקר… והופה בצהריים אתם כבר בהאמפי עוד באור יום ומחפשים לכם חדר… היתרון של הרכבת הזו הוא שאפשר לבלות עליה אחר צהריים נעימים (ומלאי שוק והרפתקה כי זה היום הראשון שלך בהודו) – ואז ללכת לישון ללילה ואתה בבוקר מגיע כבר… (או אולי לא תצליחו להירדם 😉 )

דרך אגב – חיפשתי את זה באתר הרכבות ההודי. יש פה מאמר בקהילה שמסביר איך עושים את זה ואני נותן פה לינק אליו – ועוד לינק להודעת פורום ישנה על רכבות מבומביי – ובה אפשר ללמוד קצת על מבנה התחנות רכבת בבומביי.

ועוד לינק שדן בנושא אנשים המגיעים מבומביי להאמפי – בעזרת רכבת דרך גונטאקאל – באתר החביב עלי indiaMike.com שעוד מעט יהיה לנו פה בארץ אתר שיתקרב אליו :)) ישאף אליו כלומר