פייסבוק ופורום הודו

דותן הפורום שלנו על הודו אמנם התחילה בבשותף אבל היא כבר אתר עצמאי – לא בבשותף ולא בפייסבוק. רשתות חברתיות כמו פייסבוק ובשותף יכולות לעזור לקהילה.

בין בשותף לאתר של הודו בכתובת hodu.co.il יש ברית ברורה, ברור שבכל התקופה שהקהילה צמחה ועודנה צומחת בבשותף שני הצדדים יוצאים נשכרים מכך. אין איזו "נאמנות" ששייכת לקהילת חברתית כלשהיא לאתר החדש שיקום מכיוון שהוא יהיה ישות עצמאית.

אבל זה לא סותר קשר גם לפייסבוק. שים לב שהאוכלוסיות בבשותף ופייסבוק הם לא תמיד חופפות – אמנם אנשים רבים נמצאים גם פה וגם שם – אבל לא כולם. יש בפייסבוק אוכלוסיה שלא נמצאת בבשותף – כדוגמת צעירים בגילאי 20-30 שהם הרי הרוב שמתעסק עם הנושא של הודו – כמו אלו שבאו לאירוע שעשינו באוגוסט על הגג של סב קוץ’ מילגה. זאת אוכלוסיה אחרת והכוונה שלי היא לפתח אתר שמתעסק בנושא של הודו גלובלי וגם פתוח לקריאה לכולם ללא צורך ברישום. האתר יגע בכל האנשים שנוגעים בנושא של הודו בגילאי 20-120, 50% מהם בגילאי 20, 30% בגילאי 30 והשאר בגילאים מבוגרים בכלל מעל 50-60.

את האירועים אני מייחצן גם בפייסבוק – ואנחנו מקבלים עוד ועוד אנשים מקסימים מסוגים שונים שמגיעים.. אני בטוח שזה משמח אותך לא ? 🙂