Categories
ללא קטגוריה

הפעם הראשונה שפגשתי ישראלים

ישראלים אוהבים את ההודים, חשבתם פעם לעצמכם האם ההודים אוהבים את הישראלים? גופל שארמה מסכם זאת במשפט אחד – "תאהב אותם או תשנא אותם אתה לא יכול להתעלם מהם".

 

 

 
563933_10151183728491941_497974021_n
 
הפעם הראשונה שפגשתי ישראלים היתה בגואה, באנג’ונה (anjuna), עבדתי במסעדה מקומית (לא ישראלית) וראיתי חבורת ג’אנקים שהתבררה לי תיכף ומיד כחבורה של ישראלים. בהתחלה הייתי מאוד מרוחק ולא ניסיתי ליצור איתם שום קשר או מגע, הייתי צופה בהם מהצד והם נראו לי טיפוסים כאלה צעקניים, בעלי שיער מוזר ושפה שלא הכרתי.
 
אחרי זמן מסויים עברתי לצפון לעבוד במסעדה בלדאק, בתקופה ההיא לא היו מגיעים הרבה ישראלים וקו המחשבה שלי נשאר אותו הדבר לגביהם. המחשבות שלי התחילו לשנות כיוון כשנפגשתי עם זוג מקסים ביותר – יפתח וענבל, החברים הישראלים הראשונים שלי שרק התחילו את הטיול שלהם בלדאק, הם היו הכי נחמדים אלי ועשו הכל כדי שאני אשנה את התפיסה שלי לגבי הישראלים. יפתח וענבל היו הראשונים שלימדו אותי את האלף-בית, אני לא זוכר למה היה לי כזה דרייב ללמוד את השפה העברית, כנראה שעמוק בפנים רציתי רק להרשים את הבנות.
 
אחרי שנים של היכרויות מהר מאוד הבנתי שדפוס ההתנהגות של הישראלים מזכיר לי מאוד את זה של ההודים, לא כמו האירופאים המנומסים הישראלים מאוד מוחצנים – גם אם הם יכעסו או ישמחו הם לא יסתירו זאת. הם מאוד פתוחים והכי חברותיים שיש, בהזדמנות זו אני גם חייב להודות שהקשרים הכי טובים שהיו לי בחיים היו עם בחורות ישראליות.
 
262506_139238682179_8354207_n
Ho, ho, ho, happy new year
 
החברה הישראלית הראשונה שלי היתה הדבר הכי טוב שקרה לי, היא נכנסה לי כל כך מהר ללב, עד היום אני לא שוכח אותה. אפילו שעבר מאז כל כך הרבה זמן אני זוכר כל רגע ורגע איתה, וגם איתכם הישראלים, כמה חוויות ורגעים עברתי איתכם- רומנים, רגעים קסומים, אינטימיות, ויכוחים, עצבים והרבה דמעות.
השארתי מאחורי כל כך הרבה זכרונות…
 
אני שונא אתכם- ישראלים!
כי הצלחתם להסיר ממני את הקשיחות המזויפת שהיתה בי,
וכי לאט ובהתמדה קילפתם שכבה ועוד שכבה ממני
ולימדתם אותי להביע את הרגשות והמחשבות שלי,
כמו שרק אתם יודעים לעשות.
בסופו של דבר,
אני ממש מתגעגע אליכם.
 
אני שונא אתכם מאוד, חברים שלי.
Toda Rabba!
 
גופל שארמה, 36, מוכר לרוב התרמילאים הישראליים מהסרט "חומוס קארי" (2006, הודו). בימים אלה חי גופל בקרלה שם הוא מנהל אתר נופש מוכר.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *