Categories
ללא קטגוריה

הרפתקאותיה של משפחה מדברית במרחבי הודו הירוקה-תכנון המסע

"פרק שני" ובו יסופר איך חשבתי ותיכננתי את הבסיס לטיול...איך "משתלטים" על יבשת כ"כ גדולה?

כשהתחלתי לתכנן את הטיול שלנו להודו ידעתי איפה ממוקמת מומביי ואיפה דלהי על המפה.זהו.שמות של מקומות שקראתי או ששמעתי התערבבו לי במוח ולא ידעתי  איפה זה בכלל נמצא..פושקר….דראמסלה…מדרס…בנגלור….ועוד..

נכנסתי לGOOGLE EARTH והתחלתי לחקור את המפה,במקביל-קראתי בספר על מקומות שונים וחיפשתי איפה הם ממוקמים.לפי עונות השנה התחלתי לדלל אפשרויות-זאת אומרת איפה לא מתאים לטייל לכשנהיה שם ואיפה כן.

במקומות שמתאים לטיל המשכתי לעשות ZOOM IN …בואו נראה מה יש בהם? איזה אטרקציות מעניינות? מה המרחק בין המקומות…מול המחשב הכל נראה קטן…כמה זמן ברכבת ממקום אחד לשני..?לאט לאט הוספתי והורדתי מקומות שלא התאימו כי בעיקר הם היו רחוקים מידי.

לורנט ואני אמרנו שנבחר שתי נקודות וכל מה שיש באמצע-זה מה שנראה ונטייל.מאוד קל להיסחף ולרצות לראות עוד ועוד,אבל עם שלושה ילדים-שלושה חודשים אי אפשר לראות הכל,אי אפשר לראות אפילו חצי…ואני לא רוצה לרוץ ! זה עוד חוק שהחלטנו.לא רצים ! יהיו מקומות שבהם נהיה כמה ימים,יהיו כאלו של שבועיים-שלושה…

אז איך לעזאזל אני בוחרת שתי נקודות? (דרך אגב-הסבר קצר על הדינמיקה הזוגית שלנו…שנינו לוקחים אחריות על הכל-אבל יש נושאים שונים שבהם כל אחד הוא המוביל…למשל לורנט אלוף בבניה-אז אני לא מתערבת-הוא יודע איך לבנות ועושה זאת מצוין…אני מצד שני "הקוראת והמתכננת" המשפחתית,אפילו חופשה בארץ בצפון-אני זאת שמתכננת..בינינו-אם לא היית עובדת ומתכננת את הטיול הזה-הוא לא ממש היה מקדם אותו-הרי הוא כבר היה שם-ואני לא…)

היו לי המון התלבטויות.למשל להתחיל בדלהי,להמשיך לרגאסטאן,מומביי,והלאה דרומה דרך החוף…אולי טיסת פנים? אולי בלי דלהי? אולי ממומביי סיבוב מעגלי וחוזרים למומביי?

לא אלאה אתכם בכל הלבטים !

בסופו של דבר המסלול שלנו יתחיל בבנגלור-שם ננחת,ויסתיים במומביי-משם נמריא.

כן-אני יודעת באופן תיאורטי איפה אני רוצה לטייל ומה אני רוצה לראות,יש מקום לספונטניות…בגדול המסלול צפוי להיות כזה:

מבנגלור למאייסור,אוטי,קוימבטור,קודאיקנל,מאדוריי,מונאר,טריונדרום,אלפי,קוצ’ין,מנגלור,מדיקרי,האמפי,חוף קונקאן,מומביי.

מאימינה שיהיו מקומות שלא נגיע אליהם ויהיו כאלו שלא קראתי ולא תיכננתי.

לאחר שקראתי שיש אפילו מושג בשם "שביל/מסלול החומוס" עוד יותר אני מקווה להימנע משהייה או מעבר במקומות אלו בעונה החמה לישראלים,למשל גואה..בגלל זה גם תיכננתי מסלול שהיה נראה לי שהולך נגד הזרם…(זרם המטילים כמובן).

עוד דבר שהשפיע על התכנון שלי היה www.couchsurfing.org/index.html  -אתר מדהים שאני רשומה בו כבר מעל שנתיים ומקווה בכל ליבי להשתמש בו כמה שיותר בטיול בהודו.

ועוד על הCOUCH SURFING…בפרק הבא…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *