Categories
ללא קטגוריה

אירועי היוגה בישראל!

הקיץ כבר הגיע ועונת הפסטיבלים, הכנסים והרטריטים של עולם היוגה ממש כאן- לא חייבים להיות יוגיסטים מתמידים בכדי לקחת חלק ולהתרשם!

בשביל אלו מכם שהיו בהודו ותרגלו שם יוגה אך מעולם לא חוו את האדרנלין, הלימוד, הוורסטיליות והעניין של פסטיבל /אירוע גדול של יוגה, יש לכם פה מקבץ מעניין וכיפי של מיניי אירועי יוגה.  לאלו מכם שהם כבר פריקים של אירועי יוגה – אתם בטח כבר רוצים להרשם לאירוע הבא:

 

1.      פסטיבל היוגה הבינלאומי 2016

מתי? סופשבוע של ל"ג בעומר- 26-28 מאי 2016 

 מה זה? שלושה ימים של יוגה, מוזיקה, חופש ושחרור אמיתי צמוד למקור מים מרהיב 

איפה? פארק לאומי גן השלושה- הסחנה 

כמה?  כ-  420 ₪  

אתרwww.YOGAFESTIVAL.co.il

הפסטיבל יתפרש על פני מתחמים ואזורים שונים שיוקדשו ליוגה בכל השיטות והגוונים: מדיטציה ופראניאמה, ריפוי וטיפול, ריקוד ושחרור, מוזיקה ואמנות, ועוד.מצפים לכם מורים מסקרנים מכל הסגנונות, מרפאים ומוזיקאים מעולים, מנחים מרתקים, כיתות אמן וסדנאות עומק, הופעות, טקסים, ועוד הפתעות. בפסטיבל ילמדו מורים מצויינים מהארץ והעולם. קאמל, המורה הנודע מרישיקש יהיה שם.  כמו כן, השגריר ההודי יגיע לפסטיבל לשאת ברכות אז יהיו לכם כמה טעימות מהודו היקרה. פרט לשיעורי היוגה יהיו גם מופעי מוסיקה סדנאות שיאפשרו למשתתפים לחוות כל מיני סוגים של יוגה. החל מהזרמים העתיקים והמסורתיים ועד לשיטות חדשות יותר שהתפתחו בעשורים האחרונים ויוצרים פיוז'ן מרתק בין דרכים ומסורות שונות. החיבורים הייחודיים שנעשו לפסטיבל הולידו סדנאות ושיעורים שיתקיימו בפעם הראשונה בארץ, כמו סדנאות במים למשל. 

 

 

2.      פסטיבל ישראל ליוגה

מתי? 30.6-2.7
מה זה?  שלושה ימים של יוגה וכיף על טהרת מורים ישראלים.

איפה? גבעת חביבה

כמה? 330 ש״ח

אתר: https://www.facebook.com/israelyogafestival/

 מעל ל-70 מבכירי מורי היוגה בישראל, מתוכם כ-25 מורים שמכשירים מורים! הפסטיבל מתמקד במורים ישראלים בלבד ורוצה להמחיש איזו השראה והשפעה נהדרת הודו הביאה לישראל, שיש בה כ״כ הרבה סגנונות ומורים מצוינים של יוגה. מעבר ליוגה גם יהיה מתחם תזונה שידבר על תזונה לפי תורת ההירוואדה בהנחייתם של  מטפלים היורוואדים. בפסטיבל יהיו לא פחות מ-13 מתחמים בסגנונות שונים, מעל ל-140 שיעורים, מתרגלות ומתרגלים רבים מכל רחבי הארץ המתכנסים כולם בכפר שלם שמוקדש כולו ליוגה וקם לחיים למשך שלושה ימים. 

 

צילום: ארגון מורי היוגה

3.      כנס מורי היוגה השנתי

מתי? סופשבוע של  6 – 7 מאי 2016

מה זה? ארגון מורי היוגה מתכנס במגוון סדנאות, הרצאות ושיטות תרגול כבכל שנה ליומיים של חקר ולמידה בהנחיית טובי מורי היוגה מהארץ

איפה? קיבוץ עין שמר, דקה מכרכור

כמה?

160 ש"ח ליום / 200 ש"ח ליומיים לחברי הארגון

200 ש"ח ליום / 240 ש"ח ליומיים לאורחים

לסטודנטים מקורסי מורים ליוגה מחיר מיוחד 100 ש"ח ליום / 140 ש"ח ליומיים

אתר: https://www.facebook.com/isyoga

הכנס פונה למורי היוגה מכל רחבי הארץ, לתלמידים ולחברים זו הזדמנות להכיר מורים שונים, ותיקים כצעירים,   מוכרים יותר מוכרים פחות, הוא מפרגן ומזמין את כולם להתנסות במגוון שיטות תרגול וידע.                                  

הכנס מזמין לקבל ולחלוק מידע רב וכמובן להשפיע. מטרתו של הכנס היא בעיקר להרחיב את מעגל שוחרי היוגה בארץ. במתחם תוכלו גם למצוא סדנאות בישול, מעגל שירה מקודשת בערב שבת, הופעות ועוד.

 

 

4.      יום היוגה הבינלאומי 

מתי? 21.6.2016

מה זה? יום היוגה הבינלאומי מצויין בארץ ביום הארוך ביותר בשנה בארוע עם שיעורי יוגה פתוחים לקהל הרחב, הופעות, הרצאות ובכלל הפנינג יוגה ייחודי.

איפה? מתחם התחנה, תל אביב 

כמה? חינם!

האירוע הזה נחגג לראשונה שנה שעברה וזו השנה השנייה שמציינים את יום היוגה בעולם כולו. תוכלו להתרשם מאירועים רבים הקשורים לעולם היוגה אך ביום המיוחד הזה נותנים לה כבוד. לכבוד יום היוגה הבינלאומי יגיע מורה מהודו שישתף פעולה עם מורים מקומיים. תוכלו לחוות את העושר של סגנונות היוגה ולקחת חלק בשיעורים מאסכולות שונות: איינגר, אשטגנה, האטה וויניאסה.

במקביל, יהיה מתחם נוסף עם פעילויות אקרו יוגה להורים וילדים וזוגות, ומתחם נוסף שבו יהיו הרצאות. כמו כן, יהיו דוכנים עם מוצרים מעניינים, תבלינים ייחודיים ועוד הפתעות. האירוע יתקיים החל משעה 17:00 עד הלילה, וזה יהיה הפנינג שלם של יוגה, ריקוד וכיף. ציינו לכם ביומנים, גם שגריר הודו יהיה שם! 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *