Categories
ללא קטגוריה

טרמפים או שק-קמח? כל הדרכים לטייל בהאמפי

האמפי היא מקום עוצר נשימה, שמכריח אותך לטייל, לטייל ולטייל. תפסנו כמה מטיילים, כדי שימליצו מהי הדרך הכי טובה לעשות זאת. התשובות הפתיעו גם את ותיקי התרמילאים

עם כל הכבוד לגסטהאוסים עם הנוף המלבב, למסעדות הטעימות, או לעצם העובדה שלא כולם ערים מהשעה 8:00 בבוקר, האמפי הוא מקום שמצריך ממך (או למען האמת ממש גורם לך) לטייל, לטייל ולטייל.

אז רגע לפני שאתם קוראים את הכתבה שלנו על האמפי ועל האטרקציות הכמעט אין סופיות שבה, פגשנו כמה ישראלים שתרמו לכם טיפים כיצד הכי מומלץ לתור את האמפי.

יוסף ספיר (32) – טיול באופנוע (עם שוטר…)

כולם יודעים שעל אופנוע מרגישים את הנוף אחרת. יוסף מוסיף לנו ש"אם תרכיבו איתכם שוטר, הכול יהיה שקט, פתוח ואולי גם בטוח יותר… כמובן  שעל האופנוע – האמפי נראית פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה"! זכרו שאף על פי שהתנועה בהאמפי אינה עמוסה במיוחד, כדאי להשתדל להיות מודעים לעצמכם. בדקו טוב טוב האם אתם יודעים לנהוג, והכי חשוב, האם אתם יודעים גם להרכיב?

יוסף והשוטר על האופנוע. "ככה מרגישים בטוחים"

חני רובינס (26) מקיבוץ עין גדי – הלוך חזור בנהר

למי שלא יודע, בהאמפי יש נהר שאותו צריך לחצות כדי לטייל בשני צדי המקום. מפני שאי אפשר להשיג במקום מצופים (בכל זאת, צריך להקפיד על כללי בטיחות) מומלץ לחצות את הנהר בסירה. וככה פגשנו את חני. "אני ממליצה לכל מי שרוצה לראות את האמפי, לשוט בסירה הלוך חזור כל היום. ככה יש רוח ששוברת את החום, מכירים אנשים מכל העולם שחוצים את הנהר, ומעבירים את הזמן בנעימים. אזהרה! לא מומלץ לאנשים עם מחלת ים"…

חני חוצה את הנהר. ומכירה אנשים מכל העולם

אלון מרדכי (28) מאשדוד – שק-קמח להמונים!

את אלון מצאנו בפוזה קרבית משהו. "אני ממליץ לכולם לטייל בהאמפי בסגנון שק קמח, הוא אומר. "כמו שאומרים – 'זו הודו האמיתית'"…

לא כל כך הבנו את הטיפ של אלון, אז היינו חייבים לקבל ממנו סיבה מספיק טובה לסגנון הטיול שלו.

לא קצת כבד להיסחב עם עוד אדם על הגב?

"רק על ידי שק קמח אפשר להבין מה האמפי מרגישה", מסביר אלון. "היא הרי סוחבת אבנים על גבה במשך שנים! רק אם תתטיילו שבוע בהאמפי בסגנון השק-קמח, תהיו ראויים לעלות למקדש הקופים".

אלון עושה שק-קמח. "רק ככה מבינים מה האמפי מרגישה"…

בת-חן חזן (24) מירושלים – יש לה ריקשה משלה

למה לא לטייל בהאמפי ותוך כדי לעשות כסף? "אני ממליצה על ריקשה", אומרת בת-חן, "רק ככה מרגישים כל באמפר בדרך, וגם עושים קצת כסף".

כמה את לוקחת למקדש הקופים?

"1,000 רופי, סבבה פרייס"…

בת-חן על הריקשה. המחיר סבבה

רחל (29), רעות (27) ושני (22) – שוקולד, מנטה, טרמפים

לסיום, קבלו את שלישיית הבנות רחל פרטיג מירושלים, רעות גוטליב מרעננה ושני שרעבי מחיפה, שמציעות את הדרך הכי פרקטית לטייל בהאמפי. "בטרמפים!", הן מכריזות פה אחת, "רק ככה אפשר להכיר תרמילאים חמודים שיקחו אותך לאגם".

הבנות תופסות טרמפ. עם מטייל חמוד

אז בין אם זה על ריקשה, בשק-קמח או בטרמפ, כל מה שדרוש בכדי להתרשם מהאמפי זה פשוט לצאת החוצה ולהפעיל את כל החושים. הבטחה מאיתנו – אתם עוד תופתעו כמה סלעים יכולים להיות יפים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *