Categories
ללא קטגוריה

כל הטיפים למקלחת טובה בהודו

להתקלח בהודו יכול להיות מפנק מאוד - או מאתגר מאוד...  מה מספרים המטיילים בהודו?  הנה טיפים שתגזרו ותקחו איתכם למקלחת בתת – היבשת!

Description: File:Krishna with flute.jpg

טל שחר קנוהל, 24

ירושלים

הטיפ: "לפינוק אמיתי בסוף המקלחת יש לרוקן את תכולת הדלי על הראש. אזהרה- אם אתם נמצאים בחוף הים יש סכנה לשכבה של חול בתחתית"

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "כשחולקים מקלחת אחת עם כל עשרת דיירי הגסט האוס מוכרחים להתאזר בסבלנות. בדרך כלל אני מחכה בלי להתמרמר ואפילו נותנת לאחרים לעקוף, אבל בוקר אחד קבעתי עם חברים ללכת יחד לשיעור וכבר נהיה מאוחר, אבל מישהו היה במקלחת כבר יותר מחצי שעה. ישבתי מול דלת המקלחת, מנסה לפתוח אותה בכח המבט, וניסיתי לחשוב מי המניאק שתופס את המקלחת כל כך הרבה זמן. "בטח הבחורה עם המסקרה הכחולה" חשבתי לעצמי, "היא נראית תמיד כל כך מטופחת". אך למרבה הפתעתי, לאחר ציפייה ממושכת, יצא מפתח המקלחת לא אחר מאשר הבאבא ההודי המתבודד. חשבתם שפשוט להיות באבא- רק להתעטף בלונגי ונגמר; אז זהו שלא! צריך שעות של אימונים מול המראה בשביל לצייר את הבינדי בדיוק באמצע המצח".


Description: article photo

אלון גוטשטיין, 28

ראשון לציון

הטיפ: " שאנחנו רואים חדר חדש בגסטהאוס, ישר רואים את חדר המקלחת. אם וכאשר יש לנו מקלחת פרטית. במבט ראשון הכל נראה בסדר ואנחנו לוקחים את החדר. אחר כך, כשאנחנו באים להתקלח אנו מסובבים את הברזים המוזרים בניסיון לקבל זרם כמה שיותר 

 חזק ומים בטמפרטורה הגיונית, אנו מקבלים זרזיף מים שמשפריצים מראש המקלחת לכל כיוון מלבד עלינו. אחד הדברים המתסכלים אם לא ה… אז אל דאגה, לאלון יש פתרון! בהגיעכם למקלחת הראשונה בחדר חדש, קחו איתכם איזה חפץ מוצק ועדיף מתכתי (לדרמן, פטיש, אבן כלשהי, או משהו בסגנון) ותתחילו להלום בראש המקלחת איפה שהחורים. ע״י פעולה זאת, תשחררו את האבנית שהצטברה בראש המקלחת ותאפשרו זרימה טובה יותר של המים = מקלחת מעולה. אני עושה זאת כבר שנים בכל גסטהאוס שאני מגיע אליו ותמיד נהנה ממקלחת ״כמו בבית״ (כמעט..) בעוד שאנשים מתלוננים שיש אצלם זרם מוזר במקלחת ושבאסה להתקלח. מקווה שהייתי ברור בהסבר הטכני של תורת המקלחת בהודו. (אם המקלחת היא בסגנון באקט, אז… לא תהיה בעיית זרם) ".


Description: article photo

סתיו קחתא, 24

מרחביה

הטיפ: " "כל פעם שאני נכנסת להתקלח בהודו, אני לוקחת איתי את התחתונים ואז שוטפת אותם איתי – ככה אני חוסכת הצטברות של כביסה ואז אין מצב שנתקעים בלי תחתונים. לבחורות שבינינו – אם התחתונים מתחרה, זה גם מתייבש יותר מהר וגם יותר סקסי ;)" 

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "לפני שבוע הייתי בפולגה – כפר קסום בעמק פארבטי שבצפון הודו. טיילנו כל היום ביער הפיות ואפילו כשהחשיך נשארנו שם והדלקנו מדורה. לקראת הלילה כבר חזרנו לגסט האוס, עייפים, מסריחים ומרוצים. רק בבוקר למחרת הזמנתי באקט – זה היה בוקר גשום ואפור – שלא כמו היום שלפניו. הבאקט הגיע, וההרגשה הייתה מדהימה. באמצע יער ירוק וקסום, שנמצא בתוך כפר מדהים ביופיו בעמק הכי יפה של הודו, אני ודלי עם מים רותחים משלתבים בהרמוניה מושלמת עם הטבע. כן ירבו רגעים כאלה!"


Description: article photo

מיכל מלול, 21

בת ים

הטיפ: "להתקלח בשעות הצהריים כשיש שמש, ככה לא נורא להתקלח גם במים קרים!" 

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו:  "היו לי מקלחות מפוארות ונקיות גם בדלהי וגם בקוצ'ין, המים החמים לא נגמרו והתקלחתי שעה! מצד שני פעם במומבאי בעל המלון אמר לי שיש מים חמים בכל החדרים. אבל אז הסתבר שרק בחדר שלי אין!"


Description: article photo

דני אברהמי, 38

תל אביב

הטיפ: "להתפשר על זרם חלש -> מקלחת ארוכה יותר! (בעיקר איפה שיש דוד פנימי(" 

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "התקלחתי בהפסקת חשמל בחדר מטר על מטר בקרלה, עם שני דליים: מים רותחים ומים קרים. היתה מקלחת שווה!"


Description: article photo

רונית גניגר, 33

דפנה

הטיפ: "אני ממליצה להגיע למקלחת כמה שיותר מטונפים! כדי להעצים את החוויה. ועדיף מקלחת עם מחיצה כשהיא פתוחה מצד שני לעבר צוק עם נוף מטריף" 

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "האקס שלי היה בקיריגנגה ורציתי לעלות לשם כדי להחזיר אותו אליי. הצטרף אליי עוד בחור עם אותו סיפור – שהאקסית שלו בקיריגנגה וגם הוא עולה בנסיון להשיב אותה אליו. היינו קרובים לחשכה אך החלטנו בכל זאת לצאת. ירד הרבה גשם והייתה דרך לא קלה – אך בסוף הגענו. נפגשתי עם האקס וכמובן שחזרנו – ואז ירדנו יחד חזרה מקיריגנגה. זו הייתה דרך שלא נגמרת, לקח לנו יומיים לרדת, הרבה שיחות וסערת רגשות וגשם שלא נגמר. בסוף הגענו לגסט האוס, וכשנכנסתי להתקלח הרגשתי שוב חיות, כאילו המים החזירו לי את החיים לגוף. זו המקלחת הכי טובה שהייתה לי בהודו".


Description: article photo

שניר גראמה, 23

הרצליה

הטיפ: "בהודו קיימת תסמונת המקלחת העצלה, כלומר מקלחת בעלת זרם מים מאוד חלש. מקלחת אחת טובה יכולה לשנות יום עמוס תקלות, המתנות ותשובות של 'נו פרובלם'. כדי לשפר את לחץ המים במקלחת, אנו נקח בקבוקים ריקים יחד איתנו למקלחת ונמלא אותם במים עם הטמפרטורה המתאימה (מומלץ לחמם טיפה יותר, כדי להשאיר את הנוזל חם עד הרגע הרצוי) 

 את פקק הבקבוק נשחרר עד חצי הסיבוב (לפי כמות המים שאנו רוצים לטפטף) וכל אחד לפי המיקום המועדף מתחיל לשפוך את המים. 3 בקבוקים של ליטר, לא יהיו כבדים מדי לאחיזה, ויעניקו "סיפתח" מפנק למקלחת, רענון אחרי חפיפה והבקבוק האחרון יוקדש לפינאלה של המקלחת. תהנו!".


Description: article photo

רותם "השייפ" לחיאני, 33

יסוד המעלה

הטיפ: "תמיד לקחת איתך כלי מאור (פנס) למקלחת" 

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "זה קרה במנאלי…נכנסתי להתקלח ואז הייתה הפסקת חשמל בגסט האוס והיה ממש חשוך. והסתבנתי עם טייגר בום! העניין הוא שכששוטפים את זה עם מים זה רק מתפשט עוד יותר כי זה מכיל כלורופורם בפנים. הייתי צריך לצפות הגוף בקרח, זה היה קשה…".


Description: article photo

ג'ני לוין, 24

חדרה

הטיפ: "אני ממליצה לשים לב תמיד שיש רשת במקלחת, ככה תהיו תמיד מוכנים להפתעות. ואפילו אם אפשר תימנעו מלהתקלח במקלחת בלי רשת – ככה לא תהיה לכם שם חגיגת יתושים…מנסיון"

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "אני בחיים לא אשכח את המקלחת הראשונה שלי בהודו, כל כך נבהלתי מהגודל של היתושים שנתתי צרחה…אבל כבר התרגלתי".


Description: article photo

רייצ'ל ביטון, 22

ירושלים

הטיפ: "למקלחות עם דוד: אני ממליצה בכל זאת למלא באקט של מים חמים – ולחכות שוב לדוד(זה עניין של כמה דקות המים לא מספיקים להתקרר) – ככה מתקלחים מקלחת חמה וממושכת, אין מצב שיגמרו המים החמים באמצע (או בתחילת) המקלחת "

עוד טיפ: "לפעמים ההודים נותנים לנו נורה אדומה בחדר, אני ממליצה לקחת אותה למקלחת ולהחליף עם הצהובה – ככה גם המקלחת באווירה רגועה וגם לא תהיה התקפת יתושים".

סיפור שקרה לי במקלחת בהודו: "פעם אחת כשהתקלחתי באנג'ונה, הייתה לי צפרדע בדיוק על הדוש. ואני מתקלחת עם הפנים לדוש. לאורך כל המקלחת היו בינינו משחקים – מבטים, התחמקויות…זו הייתה מקלחת זריזה וקצרה!" 


Description: article photo

שירי קריב, 27

תל אביב

הטיפ: "באזורים בהם אין שום סיכוי שתצחצחו שיניים עם מי הברז, הייתי ממליצה גם לא לשיר במקלחת. בנוסף – אם נשכנע את עצמנו ונבין שמים קרים טובים לגופנו, מרעננים ופותחים את הנקבוביות, לא נהיה תלויים בדוד/באקט ונוכל להתקלח אפילו בנהר!" 

 


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *