Categories
ללא קטגוריה

כרטיס עובד: ראם מאלה וואלה באולד מנאלי

דורין מספרת לנו על ראם התכשיטן מפושקר. בימים אלה לראם יש חנות במנאלי והוא גם יכול ללמד אתכם להכין מקרמה– אבל לפני הכל, הוא חבר מפנק!

מאת: דורין גולדברג

"חנות של בחור הודי קטן מפושקר בשם ראם, נראית מהרחוב כמו עוד חנות קטנה במנאלי, אך כשעולים במדרגות מגלים חנות ענקית מלאה בביגוד מיוחד, המון תכשיטים (בעיצובו של ראם), תיקים ומיני אביזרים.. והכי חשוב באנרגיות טובות.  

ראם (נראה כמו בחור ישראלי), מכין תכשיטי מקרמה בכל הסוגים והגדלים

תוכלו גם להנות מחברתו של ראם שישמח להזמין אתכם לשבת לצידו ולפנק אתכם בקפה או תה

החנות נמצאת באולד מנאלי, במורד הרחוב באזור קפה דילנס

Rammalawala@gmail.com

 

ראם עם ברק אונגר, עוד מטייל שנשבה בקסמיו

ראם התחיל להתעסק בתכשיטים לפני 12 שנים. הוא מספר שכהתחיל לעשות מקרמה הוא היה עושה דוגמאות פשוטות, ולאט לאט כשהחל במדיטציות, הבין שהן עוזרות לו להעמיק בחשיבה על עיצובים חדשים, מעניינים ורבים. לאחר שלוש שנים רם פתח את העסק (החנות הראשונה התחילה בגואה), הרעיון מאחורי פתיחת העסק היה לעזור לאנשים (בעיקר למשפחתו) ולתת להם מקור פרנסה.

משפחתו של ראם שותפה מלאה בעסק, מידי פעם שולח ראם למשפחתו בפושקר דוגמאות של עיצובי מקרמה שונים והם דואגים להכינם בכמויות ולשלוח חזרה לחנות של רם. שותף נוסף לעסק הוא חברו הטוב ביותר סאני, שמנהל חנות נוספת (קטנה יותר) במנאלי.  

החנות של ראם נודדת מגואה למנאלי, לפי העונה, כאשר בגואה הוא נמצא בין ספטמבר לאפריל ובמנאלי בשאר השנה

ראם מספר שהקושי הגדול ביותר שלו הוא הגעגועים הרבים למשפחתו בפושקר שאותה לא רואה רוב השנה, למעט ביקורים קצרים

 

בעתיד מתכנן לפתוח חנות בפושקר בניהולו של אחיו הקטן, כדי לתת לאחיו תמיכה כלכלית. הוא עוד מספר שהאהבה לישראלים ולשפה העברית החלה בגיל 8. כאשר שמע ישראלי בפושקר וניסה לחקות את השפה. בחנות תוכלו לשמוע את אהוד בנאי ושוטי הנבואה, שאת השירים שלהם ראם מזמזם בכיף גדול"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *