Categories
ללא קטגוריה

מומלץ היום- חתונת מונסון

 אסור לנו להמליץ על הורדה כי זה לא חוקי, אז אנחנו מזמינים אתכם לקפוץ לסרטייה הקרובה לביתכם, לשוטט בין המעברים, לשחק אותה מתעניינים בסרט הקרואטי האחרון שיצא ולשכור DVD פרי המלצתנו.

רוצים להמליץ על עוד סרטים / ספרים ? השאירו את תגובתכם או כיתבו לנו

 

 

מתי בפעם האחרונה ראיתם סרט הודי נטול ריקודים ושירים, ועוד בפחות מ-3 שעות? יש בכלל דבר כזה? ברור שיש.

מירה נאיר מראה לחובבי הז’אנר כי בקולנוע ההודי מספרים על עוד דברים חוץ מאום-שאנטי-אום. אגב, המילה סקס נכללת בדיבור הזה.
 
 
הקולנוע ההודי החדש פתח אפשרויות חדשות בפני נשים במאיות, אחת המצליחות שבהן היא מירה נאיר ("סלאם מומבי", "מספיפי מסאלה"),  אשר ביימה את "חתונת מונסון", זוכה פרס פסטיבל ונציה בשנת 2001.
 
הסרט עוסק במשפחה הודית אמידה ומודרנית, הנקרעת בין העולם המערבי המתקדם אשר מתערבב עם מסורות ישנות וחזקות.במרכז המשפחה עומדת אדיטי, גיבורת הסרט. אדיטי מחליטה לסיים רומן שהחלה עם מפיק טלוויזיוני למען שידוך שסודר לה על-ידי הוריה עם בחור הודי צעיר אשר מגיע עם כל משפחתו מטקסס. האיחוד המשפחתי מעלה מיד קונפיליקטים מסובכים כמו הנושא של הטרדה מינית לצד נושאים כלכליים.
הסרט מציג בפנינו גם את הקונפליקטים הריאליסטיים בחברה ההודית- הבורגנית ומעלה לסדר היום את אחת השאלות השכיחות בחברה ההודית המתקדמת: נישואי אהבה או נישואי שידוך? ומהו המתכון הבטוח לאושר?
 
 
 לכל מי שמתגעגע להודו ובמיוחד למונסונים, הסרט יספק לכם מונסון קטן על המסך, ואם זה לא יספיק לכם אתם מוזמנים לפתוח את הממטרות ולרוץ בדשא. לנו הסרט השאיר את אותו הטעם הרומנטי של המונסונים ( במידה ועדיין ולא שקעתם בבוץ של המיין באזאר בדלהי),  בשילוב של משחק, צילום ופסקול מעולים.
מומלץ לצפות בימי גשם סוערים.
 
בימוי: מירה נאיר
שחקנים: נאסרודין שה, לילט דוביי, שפאלי שטי, ויג’יי ראז, תילומתה שום, וסונדהרה דאס, פארווין דבס.
114 דקות, הודו 2001
 
טריילר
 

 
רוצים להמליץ על עוד סרטים? השאירו את תגובתכם

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *