Categories
ללא קטגוריה

מסביב להודו בחמש דקות

שרון רשף גילתה בהודו תחביב חדש, שהתחיל בצילום ונגמר בתוכנת העריכה. בסרטון הקצר שיצרה הצליחה שרון להעביר את הרגעים הקטנים של האושר אותם חוותה (וחווינו כולנו) במהלך הטיול בהודו. שווה צפייה

"הגעגוע להודו הניע אותי לשבת על המחשב ולערוך את הסרטון, אבל הודו עצמה הניעה אותי לצלם בלי הפסקה, להנות מכל הדברים שמסביבי ולנסות לתפוס את הרגעים הנדירים הללו בתמונות". כך מספרת שרון רשף, שסרטון הסנאפ-שוטס (תמונות בקצב מהיר היוצרות מעין "תנועה") שערכה מעביר ללא ספק את חווית הטיול בהודו בדרך מקורית ומגניבה ביותר. 

מתי היית בהודו?

"באפריל 2011 טסתי יחד עם אחותי התאומה להודו. טיילנו חמישה חודשים בדרום, ועשינו גיחה לחודש בנפאל. כמובן שהתאהבנו בהודו ובאנשיה, מלאי הקסם והיופי. באמצע הטיול החלטנו להתחיל לצלם תמונות מהירות, כדי שבסופו של דבר נוכל ליצור מהן סרטון עליו חלמתי הרבה זמן. אחרי שחזרנו לארץ, היה לי רצון עז לחזור להודו, וכשהרצון הזה הגיע לשיא, הבנתי שזה הזמן להתחיל לערוך את החומרים. כמובן ששלב העריכה גרם לי להיזכר בכל החוויות"…

את יוצרת סרטונים באופן מקצועי?

"זאת הפעם הראשונה שערכתי סרטון… השתמשתי בתוכנת העריכה פרימייר, והיה נחמד ומאתגר לעבוד עליה. אני בטוחה שיש לי עוד מה ללמוד, ואולי אחרי התואר שלי במדעי ההתנהגות אמצא זמן להעמיק את הידע".

אם לשפוט על פי הסרטון הראשון, אנחנו בהחלט ממליצים לשרון להעמיק את הידע, ולכם – לצפות, להיזכר דרך התמונות של שרון גם בטיול שלכם, ובעיקר להנות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *