Categories
ללא קטגוריה

הודו היא ריקוד

325 ימי טיול, 2,000 תמונות, 7 מדינות, וריקוד אחד. את כל אלה הפכו שניר ויאיר לסרטון מקורי ומיוחד. צפו

אם יש דבר שאפשר ללמוד משניר אוזנוביץ ממושב בניה ומיאיר שפירא מכפר בילו, שניהם בני 23, זה שהחיים הם… ריקוד!

"טיילנו בערך שנה, בכמה ארצות במזרח – בפיליפינים, בלאוס, בסין, במונגוליה וכמובן בהודו…", הם מספרים. "מהרגע שיצאנו לטיול, ידענו שאנחנו רוצים לצלם סרטון שיתעד את המסע בצורה אומנותית כלשהי".

הסרטון שלכם הוא השקעה עצומה. מאיפה הרעיון?

"לא הייתה לנו מצלמת וידיאו, אז מפה לשם הגענו לרעיון של 'stop motion'. האמת היא שהתחלנו לצלם סרטון אחר, שנגנז כי גנבו לשנינו את המצלמות אחרי חודשיים של טיול. כל החומרים נאבדו, אבל לא אמרנו נואש. קנינו מצלמות חדשות, חזרנו לטייל יחד והחלטנו לעשות את הסרטון מההתחלה – רק יותר טוב! ואז חשבנו על הרעיון של ריקוד שברקע הנופים מתחלפים… קנינו חצובה, והתחלנו לצלם את עצמנו עם טיימר, משימה לא פשוטה בכלל"…

משימה עיקשת משהו…

"לפעמים זה לא מתאים בכלל, לפעמים בא לך רק ליהנות מהנוף, אבל כשהיינו 'נכנסים לזה', ניסינו להיות הכי מקצועיים שאפשר. בהמשך כבר מצאנו לפעמים מישהו שהיה איתנו וצילם. גם כשהתפצלנו, נתנו אחד לשני משימות צילום וכמו שרואים בסרטון, יש קטע שכל אחד מאיתנו נמצא בו לבד".

יש עלילה לסרטון?

"אם תסתכלו  טוב, אולי תצליחו להבין את ה'עלילה' שמרחפת מעל הסרטון. רצינו להכניס סיפור, או יותר נכון קווים מנחים לריקוד. בגדול, מדובר על החיים עצמם – אנחנו נולדים, חיים ומתים, ובאמצע קורים לנו דברים כמו בחיים האמיתיים. לפעמים אחד למטה ולפעמים השני למטה, לפעמים רבים, ולפעמים מסכימים".

צוות האתר ממליץ לכם בחום לצפות בסרט שוב ושוב, לרקוד עם שניר ויאיר את הריקוד שלהם, ולחיות. תבלו.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *