Categories
ללא קטגוריה

הנשיקות החמות של הסילבסטר – לייב מגואה!

ישראלים ברחבי הודו ובישראל מתאוששים ברגעים אלו ממש מההנגאובר של הסילבסטר שחל אתמול.   צוות hodu.co.il הקריב את נפשו, יצא למענכם הגולשים למסע שתיה ממסיבה למסיבה בגואה,  שוטט בשטח וגילה כמה מהנשיקות הטובות ביותר שהיו אתמול בגואה!   בין היתר נשיקה ללובסטרים ונשיקה מיוחדת של יפייפיה בלונדינית לבגסו קייק! קריאה מהנה (עם קפה שחור, כן?)

 

בוקר טוב הודו!  בוקר טוב ישראל!!  2014 כאן!!

ההנגאובר של אתמול בלילה מתחיל להגיד שלום לכל הישראלים שחגגו אתמול בגואה את ליל הסילבסטר המציין את השנה האזרחית החדשה. קרוב לוודאי שכשיקומו ויקראו את הכתבה, הם ישאלו את עצמם: "איפה היינו?".   כך גם צוות האתר האתר שלנו ששתה מספיק והסתובב מספיק כדי שהקוראים שלו שחגגו בארץ לא ירגישו שהם פספסו משהו גם שם בהודו הרחוקה.

אתמול בערב נחגג חג הבליינים הגדול בעולם, ערב הסילבסטר, או ניו יירס כפי שקוראים לו ברוב העולם.  החלפת הקידומת של 2014. חופי גואה הביאו אליהם המון תיירים מכל העולם. יצאנו לשוטט בשטח ב​חוף ארמבול,  אחד מהמוקדים החמים של החוגגים:  החוף היה אתמול בלילה עמוס, ללא מקום, וכמות השיכורים שצרחו לכל עבר "שנה טובה" הייתה גדולה יותר, לעיתים היה נדמה, מאוכלוסיית דלהי.  ​

זיקוקים בשמי גואה, אתמול בלילה 2014!!!

ההיפים פה,  שעוד תקועים משנות ה-60 בערך… מספרים לנו בערגה על אותן מסיבות נפלאות בשנות ה90 הרחוקות… שנות ה90 תמו מזמן! קרוב לוודאי שרובכם עוד שיחקתם בארגז החול בגן או עליתם לכיתה א', אבל הי, מסתבר ששנת 2013 לא רעה בכלל…

שרה ובליינים נוספים בהאמפי,  לפני הסילבסטר

עוד אתמול אחרי הצהריים על החוף, התכוננו הישראלים בגואה למסיבות הלילה.    את גיא גרוסמן, 23,  מקיבוץ אורטל פגשנו באמצע התארגנות לא חוקית לקראת הערב אבל לא מה שאתם חושבים:  "לקראת הערב הגדול אני גונב אופניים" סיפר לנו גיא.   טוב בכל זאת זה חוף גדול צריך להגיע ממקום למקום וגיא מניח שלא דיווחנו על כך למשטרת גואה.   את נריה בן דוד, 23, מפרדס כץ מצאנו משקיע ומתאמן על נשיקה לקראת הערב.  יפה לא?  רק שהנשיקה היתה עם שני לובסטרים על החוף.   לשאלתנו לפשר הדבר ענה נריה:  "מה אתם מופתעים זאת הודו הכול קורה כאן!  "אחת החוויות הטובות בחיים- אין מספיק דגים בים כמו שאומר הפתגם אבל כן לובסטרים!"

 

אין מערכת האתר מעודדת גניבת אופניים בגואה או בכל מקום אחר

 

 

סחטן על השלישיה נריה, אבל אין דגים בים?

 

 

מדורות על החוף.    סילבסטר 2013-2014 גואה,   אמש

 

 

שרה כהן והתינוק שלקחה ממישהו עושים קרחנה בגואה

את שרה כהן,  מעצבת תכשיטים מהמרכז,  תפסנו מתנשקת אתמול עם תינוק חמוד.   רגע שרה,  ועם מי את התנשקת בחצות?  "הגזמתם! אני לא צריכה סילבסטר לנשיקת אמת!" .   משרה עברנו לקטי ויינר, 26, הרצליה, הבחורה שלא יכלתנו להתעלם מיופיה. כמובן שהסתקרנו לדעת עם מי התנשקה קטי ושאלנו אותה מי בר המזל.  קיבלנו תשובה קצת לא קונבנציונלית:   "בר מזל?  זה היה הבגסו קייק של השלום למלך בקוקי וואלה!".   ואיך היה?   "הייתה נשיקה ממש טעימה!"

קטי.    גם אנחנו רוצים להיות בגסו קייק לפעמים

 

נשיקה אחרת סופסופ בין גבר לאשה התרחשה בין ענבל "מאמא" אשר, 26,   ובן זוגה ראג' מ" מאמא קפה" שבקאסול:  "כן, כן תפסתם אותי על חם מקבלת נשיקת חצות של סילבסטר, אבל מותר לנו, זה אוף סיזן בקאסול ואנחנו בגואה עכשיו!"  זוג נוסף שהתנשק מול עדשת מצלמתנו אתמול בגואה הוא דרור לאו, 23 מקיבוץ קלי"ה וחברתו זוהר.   

 

 

ענבל וראג'.  הזוג הזוכה שלנו לאתמול בערב!   

 

 

נשיקה צנועה הראויה להודו!    על הלחי מספיק דרור?

 

וכמו תמיד,  לא כולם מצליחים למצוא פרטנר לנשיקות וכך גם אסי לביא,  39.  אבל אנחנו מפרגנים לך אסי חלק מחברי המערכת נשארו נטולי נשיקה גם.   

לפעמים יין הודי בבקבוק פלסטיק עושה את העבודה. אסי והחנווני

אסי, שחגג יומולדת לפני כמה ימים(מזל טוב אסי!), הוא מנתניה ולא מתרגש.  במקום לרוץ ולחפש תיירות שבדיות על החוף הוא תפס את חברו ההודי וקנה בקבוק יין הודי!    "הטבעתי את יגוני ביין הודי זול מבקבוק פלסטיק אצל החנווני המקומי הסימפטי."

 

אז לסיכום:

בערב עצמו התקיימו המסיבות עד השעות הקטנות של הלילה או של הבוקר אם אפשר להגיד. המשטרה בגואה דווקא לא פשטה על החופים ולא נתקלנו בדיווחים דומים לעניין למרות החששות שהיו לפני.  לנהגי המוניות כצפוי זה היה ערב מוצלח כמו בכל מקום בעולם,  שכן המחירים היו בשמיים ונראה היה שלהשיג מונית במחיר הגיוני יותר קשה מלנסות למצוא את נסיך/נסיכת החלומות לנשיקת החלומות.   

צוות Hodu.co.il מאחל לכם באשר תהיו,  הודו,   ישראל, או כל מדינה אחרת,   שנת 2014 מעולה!!  ושתרגישו הכי הודו גם אם אתם לא נמצאים בה!  תגובות אתם מוזמנים להשאיר פה למטה.  ספרו לנו על חוויות נוספות מהסילבסטר שלא מצויינות בכתבה!

 

כתיבה:   טל גטרייטמן (הודו),   דני אברהמי (ישראל)

עריכה:   אור פרץ ודני אברהמי

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *