Categories
ללא קטגוריה

יומן בידוד: ליאור בסגר בפושקר

ליאור סימן  טוב, בת 35, מטיילת בהודו חצי שנה ותכננה להשאר לטווח הארוך, כרגע נמצאת בסגר בפושקר יחד עם בן זוגה האנגלי ועוד מקבץ תיירים ש״נתקעו״ יחד בגסט האוס לתקופה ההזויה הזאת. במקום שבו החופש אמור להוביל, במקום שבו השוטטות הוא העיקר...קבלו את סדר היום בזמן הסגר בגסט האוס

כתיבה: ליאור סימן טוב | עריכה: סיגל קריב

 

על תחילת הסגר בפושקר הודיעו לנו ב  21/3 –  שזה גם יום ההולדת שלי.

כבר באותו ערב, התבקשנו להישאר בגסטהאוס ואת יום ההולדת חגגנו בקטנה עם החברים פה על הגג, בידיעה שממחר לא יוצאים עד להודעה חדשה.

האמת שלא דאגתי, אני מכירה את פושקר, שהיא בית עבורי ועבור בן הזוג שלי שנמצא פה איתי וחשבתי לעצמי, אם כבר להיתקע אז בפושקר, בגסטהאוס עם נוף לאגם, עם חברים וותיקים שגרים פה איתנו.

 

״מכירה את פושקר״

הימים הראשונים היו קצת מוזרים, היה לי קצת קשה לישון, אי הוודאות מתעתעת והמחשבה על החזרה הביתה מדאיגה יותר מהכל. לאט לאט, התפתחה לה פה שגרת סגר, כל אחד כאן מביא משהו מעצמו ואנחנו מרגישים, שבזמן שהכל התחיל להיסגר עלינו והגסטהאוס הפסיק לקבל אורחים חדשים, נשאר פה מקבץ אנשים אידאלי ולא יכולנו לבקש חברה יותר ראויה בזמנים ההזויים האלה.

 

״אם כבר להיתקע אז בפושקר, בגסטהאוס עם נוף לאגם״

 

בן הזוג שלי אנגלי ובבוא הזמן, כשכולם יצטרכו לחזור הביתה, נצטרך להתפצל, אני לישראל והוא לאנגליה, לא ידוע מתי זה יקרה אבל אין ספק שזה לא יהיה קל.

בינתיים, אנחנו מבלים 24 שעות ביממה ביחד ונהנים מכל רגע, משתפים פעולה, שומרים על הבריאות והניקיון של המרחב שלנו ותומכים כשצריך.

אני מרגישה שהתקופה גורמת לנו להתקרב ולהעריך את החשיבות שלנו בחיים אחד של השנייה.

 

רחובות פושקר ריקים

 

יומן בידוד

מתעוררת.. נותנת לעצמי כמה דקות למצמץ וקמה להרתיח מים לקפה. שוטפת פנים ויוצאת לגג לשתות את הקפה עם בן הזוג מול האגם בפושקר. לאט לאט שאר דיירי הגסטהאוס מגיחים מהחדרים שלהם.

8:30-

שיעור יוגה,

ליילה, בחורה מקסימה שנמצאת פה עם ההורים שלה מעבירה לנו שיעור יוגה שפותח לנו ערוץ ישיר לאנרגיות ואופטימיות.

10:00-

ארוחת בוקר.

11:00-

אחרי ארוחת הבוקר ובגלל שבכל מקרה אנחנו לא יוצאים לרחוב, האופציות הן:

כביסה- אין שירותי כביסה ואי אפשר ללכת למכבסה אז אנחנו מכבסים לעצמנו, מזל שזכרנו לקנות אבקת כביסה לפני שהתחיל הסגר.

צביעת מנדלות בחוברת צביעה.

מעבירה זמן עם החברה בגסטהאוס.

14:00-

לאנץ׳ – בדרך כלל מכינה לעצמי טחינה, שוב מזל שקניתי 2 קופסאות טחינה לפני הסגר.

מאוד חם ברג׳אסטן בעונה הזו בשנה ובאמצע הצהריים, קצת חם מדי לשבת בחוץ אז נכנסת לחדר, מדליקה מאוורר וקוראת ספר/ צופה בסדרות.

17:30-

יוצאים חזרה לגג למרחב המשותף, זמן לשיחות עם החברים, ככל שעוברים הימים מכירים אחד את השני יותר לעומק. לפעמים בשעות אחה״צ – ערב, קופים מגיעים לביקור בתקווה לגנוב לנו פרי או ירק.

 

20:00-

ארוחת ערב,

כל ערב מבשלים עבורנו במטבח של המסעדה, שכרגע פועלת עבור דיירי הגסטהאוס בלבד. הטבח ואשתו מבשלים וריאציות של אוכל הודי צמחוני וכולם אוכלים באותו זמן.

21:00-

אחרי הארוחה יושבים ביחד, שותים תה.

למי שיש כלי נגינה מנגנים ביחד, משחקים קלפים ונהנים כל עוד אפשר מהביחד.

22:00-

הולכת לישון.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *