Categories
ללא קטגוריה

מטייל השבוע: אוהד סבוראי גדל בשנה

קבלו את מטייל השבוע שלנו, אוהד ים סבוראי, שחגג בימים האחרונים יום הולדת 23 בהודו. אוהד מזיכרון יעקב, מטייל כבר שבעה חודשים בהודו, מתוכם חצי שנה הייתה על אופנוע. את יום הולדתו חגג בדרמסלה – וברחובות באגסו צעקו לו "מזל טוב" מכל עבר. אוהד: "עכשיו אני יוצא לתת כיף בסרילנקה לשבועיים וחוזר לחודש אחרון בהודו, משם ממשיך ליורו טריפ קצרצר ואז לנסות את מזלי בניו יורק".

אוהד מטייל עם עוד ארבעה חברים מנהריה. ארבעה חברי ילדות שהגיעו יחד מהארץ, אבל מי שלא יודע, חושב שגם אוהד מכיר אותם עוד מארגז החול. הם נראים כמו חבורה אחת חזקה ומגובשת, שמכירים שנים ואין להפרידם. כשמכירים את החבורה מקרוב, רואים שכל אחד "עף על הטיול שלו" ובהרמוניה מושלמת הם מצליחים להשאר ביחד ועדיין לחוות כל אחד בנפרד. את יום הולדתו של אוהד החברים החלו לחגוג כבר בחצות כשהשתנה התאריך הרשמי – ולמחרת במשך כל היום, בכל מקום שאוהד הסתובב לו בבאגסו צעקו לו או "מזל טוב" או "happy birthday" מפי הודים ותיירים ברחבי באגסו.

 

אוהד, מה זה הודו בשבילך?

"הודו בשבילי זה חופש, טיול, שחרור, חופים, הרים מושלגים, קיץ, חורף, טירוף, איזון, מסיבות, נופים, אנשים טובים, חיוכים… שימו הכל בבלנדר, בום בולינט יש לכם הודו לראש".

 

ההמלצה היומית מפי אוהד

"שבת בבוקר יום קיץ לפנים, נכנס למכנסי ג'ינס הקצרים לובש חולצת פלנל משבצות חצי פתוחה, כפכפים על הרגליים ומתחיל לצעוד את כל באגסו מקצה לקצה – עולה את המדרגות עם השיפוע הלא הגיוני ארכיתקטית  -מי שהיה בבאגסו יודע טוב מאוד על איזה עליה מדובר – ומגיע למסעדת הבית שלנו, אצל שורש. אחרי שבוע עמוס בחוויות וצחוקים ושיגועים הדבר היחיד שיהודי מאמין או לא מאמין צריך בשביל לסגור את הפינה של השבוע זה אך ורק ג'חנון. לא משנה איפה תהיו או באיזה סיטואציה, ג'חנון פעם בשבוע שבת בבוקר ב-ר-ז-ל!.. אז ''שורש, אחד ג'חנון אחי''…

 

מה הכי בא לך לאכול עכשיו?

"חומוס בלו בס של פרדס חנה

דרך אגב, אם מישהו מגיע מהארץ לפה ומוכן להיסחב עם מנה של בלו בס עד אליי אני מוכן לכסות לו את ההוצאות של הטיול". 

 

מה המקום שהכי ריגש אותך בהודו?

"המרפסת של הגסטהאוס של שיבה בקאסול. המקום שאליו כיוונתי כל הטיול שלי, להגיע לעמק פרווטי, המקום עם הנוף הכי ציורי שראיתי בחיים, בתוך קאסול, בנקודה הכי שקטה עם הנוף הכי מדוייק. לקום בבוקר עם נוף של הרי ההימלאיה המושלגים מול הפרצוף ותפוחי עץ פורחים מתחת למרפסת ורק לקום למוזיקה שפותחת איתנו את היום על המרפסת ונשארת עד ששופכים מנוע..."

 

"אם כבר אז כבר" אוהד סבוראי

 

מה אתה מאחל לעצמך ליומולדת?

"אני מאחל לעצמי שאתעורר כל בוקר עם תחושה של אושר וניצחון ושהשמחה תהיה חלק בלי נפרד מחיי. שתהיה לי שנה מ-ד-ו-י-קת!"

 

Full power 24 hour no toilet no shower""?

אוהד: "בבגסו יש חנות תכשיטים בה יש מוכר בשם עומאר – או בשם הכינוי שלו טייגר. טייגר גם מכונה "הקשמירי", בחור חייכן שמתחבר תמיד עם המטיילים הישראלים, מזגזג בין דרמסלה לגואה – לפי העונה כמובן. תמיד צחוקים איתו…הוא תמיד היה אומר לנו:

 full power 24 hour – with toilet and shower

הוא בחור ממש מצחיק…

הודו פשוט מקום קיצוני, וזאת הסיבה להגיע לפה ולא לשום מקום אחר, אם זה הגודל, המזג אויר, הנופים, הצבעים, הטעים, הריחות, האנשים המקומיים והתיירים. אני מאמין שאם אתה מטייל איפשהו בעולם ואתה משקיע את הזמן ואת הכסף שלך בלראות משהו שונה זה בשביל להרגיש לחוות ולהרגיש דברים שונים שאנחנו לא רגילים אליהם ביומיום. אז אני אומר שאם כבר אז כבר. לא סתם אומרים "עופו על הטיול שלכם", זה הזמן, לכו תחוו"

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *