Categories
ללא קטגוריה

תרמילאית מורשית: השייקים של רייצ’ל בדרמקוט – דרמסלה

הכירו את רייצ'ל ביטון (22), שהגשימה חלום בכך שהחליטה במהלך הטיול שלה בהודו, לפתוח עסק של מיצים ומאכלי בריאות בדרמקוט

 

"אחרי שלושה חודשים מרובי חוויות לפני כמעט חודשיים הגעתי לדרמסלה, דרמקוט . מקום מדהים יפה שקט נעים, מקום בו באמת אפשר לחשוב ולהעמיק. קראתי ספר מסויים על עבודה פנימית ונותרתי די מבולבלת, מה שהוביל לכך שכל דבר שאמרתי להישמע קצת מוזר, משפחתי וחבריי דאגו מעט ושאלו לשלומי דבר שפיקס אותי ונתן לי את הכח להתמקד במה שבאמת חשוב ונצרך.  מאד רציתי להישאר בהודו והחזרה הביתה היתה קרובה מתמיד. חשבתי כיצד אוכל להישאר ולהמשיך את החוויה מבלי להלוות כסף נוסף מהוריי. עלו המון רעיונות וכיוונים לאכילת אוכל יותר בריא והזנה של הגוף לא רק בפחמימות –  דבר שלא מצאתי כאן באזור, ומשם עלה גם להרחיב את הידע שלי באמנות וביצירה. קיבלתי הרבה עצות ורעיונות. מחלם גדלתי החלטתי להקים עסק מקום שהוא לגמרי שלי. החלטתי להשקיע בפירות ובהכנת שייקים ומיצים מכל טוב – וכן גם להציג במקום את האמנות שלי וכך גם למשוך אנשים המתעסקים בתחום האמנותי ומהם ללמוד ולקבל ידע שונה וחדש.

 

 

למדתי להניח לדברים מסויימים להישאר במקומם ולהתמקד במה שחשוב לי כרגע, הכרתי אנשים מדהימים שליוו אותי בחודש האחרון ותמכו המון  מצאתי מקום פנוי, גג שומם ללא דבר.שוחחתי עם הבעלים ומשם התחלנו לעבוד, במשך שבוע שלם עבדו 4 ידיים על הקמת המקום מאפס. בנתים מצאתי את עצמי נרשמת לסדנא לעבודה פנימית ( "דרך" עם נועם בכור ) נרשמתי והתחלתי שבוע של תהליך נפלא. למדתי להתמודד עם העבר, עם הטוב ועם הפחות טוב ולכל עבודה קשה ישנן תוצאות ופירות. כרגע, אחרי שבוע מסיום הסדנא למדתי להכיר את עצמי מבפנים ולזהות מה אני באמת רוצה ומהם הדברים שמסיחים את דעתי במהלך הדרך. חוויתי כשלונות והצלחות. המרתי כאב שליווה אותי כל חיי ובעיה פיזית שהוצבה לי כעובדה. למדתי שאין דבר יותר גדול מהרצון של אדם ואין דבר חשוב יותר מהמשפחה שלי שגם ממרחק כזה תמיד יודעת לעודד ולתמוך באהבה גדולה.

 

 

עכשיו שהמקום שלי עומד על רגליו וכך גם אני, אני מרגישה את כל השמחה וההשלמה שחיפשתי, הבאתי רעיון קטן וממנו הגשמתי כעט את כל חלומותיי. חשוב לציין כי את קניית הסחורה ומציאת המוצרים הנחוצים מצאתי בהיותי משוטטת בשוק המרכזי ורואה פירות מכל טוב, צבעים מדהימים ריחות מתוקים וחמוצים והטעמים הכי אמיתיים שיש. קיים הכל במקום המדהים הזה, מתוך שוק סואן מצאתי את עצמי עם תיק ענק אוספת פירות ומוצרים אחרים ונהנת למצוא כל אחד ואחד מהם , לא מובן מאליו למצוא בהודו תפוז אמיתי או תפוח אדם ולהבדיל למצוא תמר שייתן את כל טעמין או אגוזים פריכים ונעימים לחך. העסק שלי ממוקקם על גג מדהים שממנו ניתן לראות את כל מה שהמקום יכול להציע , כאן נמצאת האומנות שיצרתי במשך חמישה חודשים , נמצאים הפירות המדהימים שקיימים כאן, אני כאן והכי חשוב – יש כאן מקום לכ אחד ואחת מכל מדינה כל שפה כל תרבות. אני במקום שמעוניין ללמוד ולקבל כל אחד, את השונה והדומה.

אז בואו , בואו לתת ולקבל לקבל ולהשפיע תמיד בחיוך ואהבה גדולה

 רייצ'ל"

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *