Categories
ללא קטגוריה

נוסעים להתחתן בהודו

הרומן הארוך של אור שביט, בן 27 מקיבוץ משאבי שדה עם הודו, התחיל עוד מהבית מגיל צעיר. אביו, כבר עשרות שנים מדריך טיולים במזרח הרחוק והיה מראשוני המטיילים הישראלים שנסעו להודו אחרי הצבא. והיום, אור מפיק חתונות לזוגות שרוצים להתחתן בהודו! איך הכל התחיל? אור כותב לנו הכל, לפניכם

כתיבה: אור שביט | עריכה: סיגל קריב

 

אני זוכר מגיל צעיר מאוד את הטיולים הרבים שלי בהודו ביחד עם משפחתי. בטיול בר מצווה עשיתי טרק רגלי בלאדאק, בצפון הודו.

השנה הגשמנו חלום וזכינו להפיק כולנו יחד את חתונתה של אחותי הגדולה ובעלה. הרעיון התחיל, בעקבות הרצון של הזוג לחפש מקום ייחודי להתחתן בו. הם רצו אירוע קטן ושונה מכל האירועים ״הרגילים״ שמתקיימים בארץ. כאן אבא שלי נכנס לתמונה, הוא בדיוק חזר מטיול בהודו והציע בהתלוצצות שניסע כולנו לחתן אותם שם. בהתחלה, זה היה נשמע הזוי ומופרך, אבל אחרי שכולנו יצאנו מהשוק הראשוני, נכנסנו לפעולה. אחרי בדיקות מול הסוכנות ההודית, מולה אבי עובד, הבנו שזה אפשרי והתחלנו בהגשמת החלום.

את החתונה יצרנו כולנו, תכננו והפקנו הכל מאפס ולגמרי לבד. התפקידים חולקו לפי היכולות של כל אחד מבני המשפחה – אבי, היה אחראי כמובן על מציאת המיקום, אחותי, מעצבת גרפית ולכן הייתה אחראית על המיתוג האירוע והטיול כולו, אימי, דאגה לתפירת החופה ואני הייתי אחראי לנהל את האירוע ולראות שהכל יתקתק כמו שצריך. אחרי עבודה רבה, מאמצים ותכנונים רבים, הכל היה מוכן ויצאנו לדרך:

מלווים בשלושים וחמישה בני משפחה וחברים, נסענו לחתונה מדהימה בת שבוע, שכללה טיולים בהדרכתו של אבי במקומות נבחרים בדלהי, ראג'סטן והטאג' מאהל. לאורכו של כל השבוע ישנו במלונות יפהפיים ששימשו בעבר כארמונותיהם של המהרג'ות (מלכים). את ערב החתונה חגגנו לצד ארמון בן 500 שנה, במתחם מדברי קסום שמכיל בתוכו אגם מים קטן ובקתות פסטורליות מסביב, שבהן ישנו בסופו של האירוע.

 

את הלוקיישן המיוחד הזה גילינו במהלך טיול משפחתי בהודו, ראג׳סטן, לפני 6-7 שנים. עשינו טיול גמלים במדבר עמוס דיונות חוליות ובמהלך הטיול, מאחת הדיונות ראינו את המתחם הקסום הזה שאף אחד מאיתנו לא הכיר, כולל אבי.

כל החתונה הייתה כמובן בהשראת התרבות ההודית – מרמת האוכל, עיצוב המקום והמוסיקה.

אחד הרגעים המרגשים בחתונה, היה כניסתה של אחותי לחופה רכובה על גמל מקושט, כשבעלה מוביל אותה וכמובן טקס החופה עצמו.

 

החתונה הייתה ללא ספק אחד מאירועי השנה המיוחדים והאורחים שנכחו בה, לא הפסיקו לדבר עליה בארץ במשך תקופה ארוכה. בעקבות ההצלחה וההתלהבות הרבה של האנשים סביבנו, הבנו שיש לנו מתכון מנצח ביד, שיכול לספק מענה לאנשים שאוהבים את הודו, חושבים מחוץ לקופסא, או מחפשים ערב חתונה בלתי נשכח. כל זה כמובן במחירים נמוכים מאשר חתונה ממוצעת בארץ.

 

לאחר כשנה הפקנו עוד חתונה כזו לזוג חברים טובים, כשהפעם אנחנו הרבה יותר ממוקדים ויודעים לאן פנינו מועדות ומה בדיוק מצפה לנו מבחינת הארגון ויכולות ההפקה שלנו.

 

אנחנו מפיקים את החתונה עצמה מאל"ף ועד ת"ו, מלווים את הזוג בכל תהליך התכנון והפקת האירוע מבחירת הטיסות, עיצוב מיתוג החתונה ועד רמת החריפות בסמוסה.

לעמוד פייסבוק שלנו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *